نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

وعده صادق یک و دو همینه پوشالی اسرائیل را درهم شکست

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: وعده صادق یک و دو همینه پوشالی اسرائیل را درهم شکست و امروز بسیاری از مردم اسرائیل مجبور به ترک مناطق اشغالی شدند.
کد خبر: ۶۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ - 11October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته تهران ابعاد مختلف رژیم صهیونیستی را بیشتر هویدا ساخت، اظهار داشت: صحبت‌های ایشان باعث روشن شدن افکار عمومی نسبت به جنایات اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه وعده صادق یک و دو همینه پوشالی اسرائیل را درهم شکست، افزود: امروز بسیاری از مردم اسرائیل مجبور به ترک مناطق اشغالی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمن بسیار مراقب حیله آنها باید بود، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا با انتشار اخبار کذب و دروغ ترس و دلهره را به دل مردم بیاندازد اما در این راه موفق نشد.

مطیعی با بیان اینکه دامن زدن به انتشار اخبار کذب نظیر ترور فرماندهان ارشد سپاه همان ایجاد جنگ روانی مورد مطلوب دشمن است، تصریح کرد: سلطنت طلبان و منافقان مزدور از جمله بازیکنان این جنگ روانی هستند که باید حواسمان به این موارد نیز باشد.

این مسئول با بیان اینکه در عملیات صادق دو پایگاه‌های نظامی و مهم اسرائیل هدف قرار گرفت، متذکر شد: با وجود سانسور در انتشار این اخبار از سوی دشمن اما در نهایت مورد تأیید قرار گرفت و نشان داد که مراکز مهم اسرائیل در خطر است و نابودی آن به فرمان رهبر معظم انقلاب بستگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار