امام جمعه سروستان:

نماز جمعه نصر دشمن را مستاصل و پریشان کرد

حجت الاسلام «جاویدی» گفت: رهبر انقلاب، مسئولین و مردم با حضور در در نماز جمعه نصر علاوه بر مستاصل و پریشان کردن دشمن ثابت کردند آماده شهادت هستند و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۶۹۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ - 11October 2024

نماز جمعه نصر دشمن را مستاصل و پریشان کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سروستان، حجت الاسلام «سعید جاویدی» امام جمعه سروستان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر ابتدا با اشاره به برخی رسومات غلط اظهار داشت: شیعه واقعی در شب عروسی آن هم تا نیمه‌های شب موزیک پخش نمی‌کند و کجای دین ما آمده است که صاحب عزا باید میزبان مردم باشد و به مردم غذا بدهد؟

حجت الاسم جاویدی در خطبه دوم نماز جمعه نیز ضمن بیان اینکه مستکبرین عالم وقیح شده‌اند و دست از ظلم برنمی‌دارند گفت: آنچه ما را نجات می‌دهد رعایت تقوای الهی است.

خطیب جمعه سروستان افزود: در ماه‌های اخیر شاهد دور تند حوادث سیاسی و نظامی هستیم و به دنبال عملیات طوفان الاقصی طوفان تحولات سیاسی و نظامی در دنیا پدید آمده و تحولات عظیم دیگری در حال رخ دادن است و فلسطین در صدر اخبار دنیا است.

وی افزود: با وجود همه ظلمی که به مردم فلسطین شده امپراطوری رسانه‌ای در دستان دشمن است ولی یک سال است که ورق برگشته و همه چیز بر عکس به نفع فلسطین شده و تل آویو تحت شدیدترین بمباران‌ها قرار گرفته و خودش نیز لبنان و فلسطین را بمباران می‌کند ولی جنگ اراده‌ها را به محور مقاومت باخته است.

حجت الاسلام جاویدی گفت: جبهه کفر به واسطه ترور فرماندهان و بزرگان و بمباران‌های مردم بی‌دفاع لبنان در توهم پیروزی است ولی دیدیم که مقام معظم رهبری با خطبه بین المللی خود جبهه کفر را سر در گریبان کرد و با ترور سید مقاومت و انفجار پیجرها فکر می‌کردند که دنیا به نفع آنها هست ولی با خطبه مقام معظم رهبری دچار استیصال شده‌اند

وی با بیان اینکه جمعه نصر نشان داد تبلور اراده ایرانیان رژیم کودک‌کش را دچار اختلال کرد افزود: آنها وقیحانه می‌گفتند رهبری در نوبت ترور است و اما رهبر انقلاب و سران نظام و مسئولین و مردم از اقصی نقاط کشور با حضور فشرده خود در نماز جمعه ثابت کردند اولاً آماده شهادت هستند و دوم اینکه بداند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: بیش از چهار دهه کار کردند و مرکز تمرکز آنها ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود و اینکه ثابت کنند امامین انقلاب نظری خاص دارند ولی حضرت آقا باعث تحسین شیعه شد و تمام هزینه‌هایی که دشمن کرده بود به باد رفت و مهاجرت معکوس زیاد شده است و  ان شاالله شاهد نابودی و محو این رژیم اشغالگر باشیم.

امام جمعه سروستان در پایان با بیان اینکه ما افتخار داریم که از همه اصناف شهید داریم گفت: از عوامل اجرایی و همه دست‌اندرکاران برپایی اجلاسیه ۲۲۳ شهید سرافراز شهرستان سرو قامتان که افتخار شهرستان هستند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار