نماینده ولی فقیه در گیلان:

خون شهدای مقاومت پشتوانه پیروزی مردم غزه و حزب الله است

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: خون شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و یارانش، بزرگترین پشتوانه و رمز پیروزی مردم غزه و حزب‌الله و جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ - 11October 2024

خون شهدای مقاومت پشتوانه پیروزی مردم غزه و حزب الله استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم یادواره ۹۴ شهید روحانی شهرستان بابل مازندران و شهدای محور مقاومت با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، با اشاره به فلسفه شهادت در تاریخ اسلام اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص)، در طول تاریخ اسلام در مقابله با بحران‌ها و جنگ‌ها از هیچ حرکتی در ایجاد حکومت اسلامی دریغ نکرد.

وی گام برداشتن و جهاد برای تشکیل جامعه اسلامی را از رسالت‌های انبیا و پیامبران الهی دانست و گفت: دشمنان در مسیر تاریخ طوری جریان‌سازی کردند که آتشی پدید آید که دود آن هنوز در چشم امت اسلامی است؛ نهضت امام حسین (ع) یک نمونه بارز در این زمینه است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان پیرامون رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش در غزه و لبنان تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل و سگ هار منطقه، در تلاش است امت اسلامی را تضعیف کند، اما تاریخ اسلام ثابت کرده که هر بار سرداری به شهادت می‌رسد، سرداری دیگر راه او را ادامه خواهد داد.

وی در مورد شهادت فرماندهان مقاومت، شهیدان اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: خون این بزرگواران در نهایت موجب نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خون شهدای مقاومت بزرگترین پشتوانه و رمز پیروزی مردم غزه و حزب‌الله و جبهه مقاومت است؛ اظهار کرد: خون این شهیدان حیات جدیدی به رگ‌های امت اسلامی تزریق کرده که تا ابد زنده است.

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، حکومتی مبتنی بر کتاب خداست؛ به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران به قلب اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در عملیات موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ ملت ایران بود که موجب شیرینی کام مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین غزه و لبنان شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار