دبیركل بنیاد هابیلیان:

ترویج سیره عملی شهدا نشر فضائل اخلاقی است

هاشمی‌نژاد گفت: با نگاه به زندگینامه شهدا می‌توان الگوی ایثارگری كه برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی است را مشاهده كرد. ترویج چنین فرهنگی ریشه در فطرت‌های انسانی و نهاد پاک بشریت دارد تا بتواند خوبی‌ها و صفات اخلاقی در جامعه را گسترش دهد.
کد خبر: ۶۹۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 12October 2024

ترویج سیره عملی شهدا نشر فضائل اخلاقی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیركل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: جامعه ایران یک جامعه ارزشی و مبتنی بر فرهنگ دینی است. بخش مهمی از این فرهنگ بر ارزش‌گذاری بر انسان‌ها و صفات مثبت و همچنین کمک به یكدیگر تاكید دارد.  

وی افزود: در همین راستا ایثارگری و ازخودگذشتگی برای دیگران بسیار حائز اهمیت است. همانطور كه حضرت علی علیه‌السلام بخش بزرگی از زندگی خود را به تلاش برای آبادی و ایجاد ثروت در جامعه پرداخت.

دبیركل بنیاد هابیلیان ادامه داد: با نگاه به زندگینامه شهدا می‌توان الگوی ایثارگری كه برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی است را مشاهده كرد. ترویج چنین فرهنگی ریشه در فطرت‌های انسانی و نهاد پاک بشریت دارد تا بتواند خوبی‌ها و صفات اخلاقی در جامعه را گسترش دهد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: این صفات در شهدا تجلی داشت؛ بر همین اساس باید از كارهای شكلی دوری كرد و به زوایای نیكو و اخلاقی شهدا بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار