فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

تعامل و مشارکت، پایایی نظم و امنیت را به همراه  دارد

سردار تقوی در نشست تعاملی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، تعامل و مشارکت را نبض پویایی و پایایی نظم و امنیت دانست و بر اهتمام جدی بر این مهم تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 12October 2024

تعامل و مشارکت، پایایی نظم و امنیت را به همراه  داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست تعاملی با امیر سرتیپ دوم «سیروس امان‌الهی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، با تشکر از عزم راسخ و صلابت قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برای همگامی با خادمان نظم و امنیت در پلیس رضوی اظهار داشت: تامین امنیت و آرامش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، رفع دغدغه‌های مردم و پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلابی و اسلامی رسالتی خطیر و تکلیفی مهم است که وظیفه و مسئولیت ما را سنگین و پراهمیت می‌سازد. 

وی خاطرنشان کرد: توسعه نظام تعامل و مشارکت عمومی برای تولید نظم و برقراری امنیت عمومی یکی از راهبرد‌های اساسی برای پیشبرد ماموریت‌های مهم در این عرصه است و باید با بهره‌گیری از توان و فرصت‌سازی سرمایه‌های اجتماعی بتوانیم ادای تکلیف کرده و معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله را تحقق بخشیم.

امیر امان‌الهی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بزرگداشت انتظامی و تشکر از تلاش و رشادت پلیس مقتدر خراسان رضوی بر پشتیبانی و همکاری با خادمان نظم و امنیت مردم تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا بیان داشت: دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی یکی از شاخصه‌های مهم پاسداشت خون شهیدان و همگامی با از خودگذشتگی خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت است که باید با عزم عمومی و احساس وظیفه همگانی محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار