مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبرداد؛

توان تجهیزات لجستیکی و امدادی هلال احمر بوشهر افزایش یافت

«ایزدپناه»گفت: جمعیت هلال احمر در سراسر استان بوشهر با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌ها آماده پاسخگویی در زمان وقوع حوادث هستند.
کد خبر: ۶۹۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 12October 2024

توان تجهیزات لجستیکی و امدادی هلال بوشهر افزایش یافتبه گزارش دفاع پرس بوشهر،«احسان ایزد پناه» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل برای بررسی سطح آمادگی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از افزایش توان عملیاتی امدادگران جمعیت هلال احمر این استان در رسیدگی به حوادث و بحران‌ها خبر داد و اظهارداشت: با توجه به اهمیت نقاط ویژه‌، جمعیت هلال احمر در سراسر استان بوشهر با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌های خود آماده پاسخگویی در زمان وقوع حوادث است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت زمانی در حوادث و بحران‌ها گفت: طبق بررسی صورت گرفته شعب هلال احمر با بارگیری اقلام زیستی و امدادی با جهت مدیریت زمان و جلوگیری از اتلاف وقت همواره در حالت آماده به اعزام هستند.

ایزدپناه با اشاره به افزایش توان تجهیزات لجستیکی و خودروی جمعیت هلال احمر استان افزود: تجهیزات لجستیکی و خودرویی نیز بررسی و آماده به کار می‌باشند همچنین از توان خودروهای الحاقی جدید نیز بهره‌مند هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی در معاونت های مختلف هلال احمر آموزش دیده و آماده حضور در حوادث هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه امدادی شعب هلال احمر در شهرهای مختلف استان بوشهر دارای تیم‌های عملیاتی برادر و خواهر می‌باشند همچنین فارس ، خوزستان و هرمزگان هم به عنوان استان‌های معین به‌صورت منظم هماهنگی عملیاتی بسیاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد:تیم های حمایت‌های روانی «سحر» در مراکز امور جوانان و همچنین تیم‌های BHCU و RDH در مرکز استان پیش‌بینی و در حالت آماده می‌باشند.

 ایزدپناه  از اجرایی شدن برنامه آموزشی خبر داد و گفت: در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی در زمان حوادث و بحران‌ها نیز ، معاونت آموزش با همراهی روابط عمومی محتواهای آموزشی و مراقبتی برای انتشار در زمان قبل، حین و بعد از وقوع بحران‌ها و حوادث تدابیری اندیشیده و آماده کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار