حسین یکتا: کمک بانوان به مردم لبنان، لبیک به کلام رهبری است

رئیس جمعیت امام‌رضایی‌ها در آیین «همدلی طلایی» گفت: این کار زنان که امروز آمده‌اند تا طلا‌های خود را تقدیم حزب‌الله لبنان و مردم لبنان بکنند، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند فرض واجب است.
کد خبر: ۶۹۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ - 12October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین «همدلی طلایی» جهت اهدای طلا، سکه و پول برای کمک به مردم لبنان و حزب‌الله لبنان با حضور «حسین یکتا» و گروه‌های مردمی امهات‌القدس، نهضت مادری، مادران مقاومت، مادران شریف، روح‌القدس، مادران تاریخ، گروه جهادی «حسنا» عصر امروز (شنبه) در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

این برنامه با تلاوت «محمدامین نبی‌لو» قاری نوجوان کشورمان آغاز شد و او آیات ۱_۹ از سوره تکویر و سوره شمس را قرائت کرد.

در این مکان، چشم می‌گرداندی، میزهایی را قرار داده بودند که لوازمی روی آنها قرار داده شده بود. روبه‌رو نیز تخته‌ای قرار داشت که طلاهای بانوان روی آنها آویزان شده بود. قرار است طلاهایی که مردم با خود آورده‌اند، فروخته شده و پول آنها برای مردم لبنان فرستاده شود.

حسین یکتا: حضور بانوان برای کمک به مردم لبنان، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است

در این تجمع، حتی اگر خانمی طلایی با خود نیاورده باشد، می‌تواند به‌صورت نقد به مردم لبنان کمک کند.

کارهایی که در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌دهیم، تیری به قلب دشمن است

«حسین یکتا» رئیس جمعیت امام‌رضایی‌ها در این مراسم اظهار داشت: این کار زنان که امروز آمده‌اند تا طلا‌های خود را تقدیم حزب‌الله لبنان و مردم لبنان بکنند، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند فرض واجب است.

وی افزود: هرکاری که امروز ما در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام دهیم، تیری به قلب دشمن است و رزمندگان را سرحال می‌کند.

حاج حسین یکتا افزود: این بخشش، پیامی به رزمندگان خط مقدم و کسانی که برای خون‌خواهی سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی داد. این حرکت امروز که مخلصانه انجام شد، بخشی از فعالیت جبهه بانوان بود.

حسین یکتا: حضور بانوان برای کمک به مردم لبنان، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است

وی ادامه داد: این اتفاقات مقدمه اتفاق مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شما خود را برای آن روز آماده کنید.

چشمان که به‌سمت چپ سالن می‌چرخید، طوماری به‌طول چند متر به‌چشم می‌خورد و انتهای آن در طبقه دوم فاطمیه قرار داشت. مردم در این طومار با نوشتن سخنانی، آن را امضا می‌کردند و اینگونه حمایت خود را از جبهه مقاومت امضا کردند. 

حسین یکتا: حضور بانوان برای کمک به مردم لبنان، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است

در ادامه مراسم «حسین یکتا» رئیس جمعیت امام رضایی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، در پاسخ به این سؤال که این گردهمایی چگونه می‌تواند به مردم فلسطین و لبنان کمک کند، اظهار داشت: این کار زنان که امروز آمده‌اند تا طلاهای خود را تقدیم حزب‌الله لبنان و مردم لبنان کنند، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند فرض واجب است. فردی ممکن است با قدم خود، قلم خود، نفس خود یا دارایی خود و فردی ممکن است با تقدیم طلای خود یا اعزام فرزندش به جبهه کمک کند.

حسین یکتا: حضور بانوان برای کمک به مردم لبنان، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است

وی افزود: چیزی که امروز داریم در اینجا می‌بینیم، تجلی یک حماسه، همدلی، هم‌نفسی است و ما باور داریم که حزب‌الله لبنان امروز به‌نمایندگی از جبهه حق در خط مقدم قرار دارد. اینجا ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ است و به قدرت، قوت و روحیه رزمندگان کمک می‌کند.

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها ادامه داد: از آنجایی که اینها برای خدا دارند کار می‌کنند و کارشان برکت دارد، بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها