مسئول پویش کشوری «مدار مادران انقلابی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

راه‌اندازی یک طومار در حمایت از مردم لبنان و فلسطین

کرمی گفت: ما برای آنکه به مردم فلسطین، غزه و مخصوصاً زنانشان نشان دهیم که با آنها در یک جبهه و در کنارشان هستیم، به فکر امضاء یک طومار و به‌راه انداختن یک کارزار افتادیم. امضاء این طومار از «نماز جمعه نصر» آغاز شده، از محله‌های مادرانه عبور کرده و الآن هم به فاطمیه بزرگ تهران رسیده است.
کد خبر: ۶۹۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 12October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین «همدلی طلایی» جهت اهدای طلا، سکه و پول برای کمک به مردم لبنان و حزب‌الله لبنان با حضور «حسین یکتا» و گروه‌های مردمی امهات‌القدس، نهضت مادری، مادران مقاومت، مادران شریف، روح‌القدس، مادران تاریخ، گروه جهادی «حسنا» عصر امروز (شنبه) در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

در حاشیه این تجمع مردمی که بیشتر هم با حضور بانوان برگزار شد، طوماری به‌طول چند متر به چشم می‌خورد که مردم با نوشتن سخنانی، آن را امضا می‌کردند و اینگونه حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان می‌دادند. 

راه‌اندازی یک طومار در حمایت از مردم لبنان و فلسطین

«هانیه کرمی» مسئول پویش کشوری «مدار مادران انقلابی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، در مورد این طومار اظهار داشت: ما برای آنکه به جبهه مقاومت، مردم فلسطین، غزه و مخصوصاً زنانشان نشان دهیم که با آنها در یک جبهه و در کنارشان هستیم، به فکر امضاء یک طومار و به‌راه انداختن یک کارزار افتادیم. امضاء این طومار از «نماز جمعه نصر» آغاز شده، از محله‌های مادرانه عبور کرده و الآن هم به فاطمیه بزرگ تهران رسیده است.

وی افزود: ان‌شاءالله قرار است این طومارها و امضاها تجمیع شوند و به‌جز کار رسانه‌ای که روی آن انجام می‌شود، به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرستاده شوند تا به ایشان نشان دهیم که ما هم هستیم و پشت مردم لبنان و غزه می‌مانیم. شاید نگاه ایشان به امضائی بخورد و لبخند رضایت بر لبانشان بنشیند و این برایمان کافی است.

کرمی با اشاره به کار رسانه‌ای که در راستای امضاء این طومار انجام می‌شود، گفت: ما در راستای حمایت از مردم لبنان و فلسطین کارزاری را در قسمت پویش «فارس من» به‌راه انداختیم که یک امضاء الکترونیکی بود و تقریباً بالای چهار هزار امضاء جمع کردیم. کار رسانه‌ای که توسط این امضاها انجام شد، این بود که برای آنکه به افراد بگوییم که در این کارزار شرکت و آن را امضاء کنند، یک محتوای تبیینی را مبنی بر اینکه «چرا ما باید امت واحده و با جبهه مقاومت هم‌جبهه باشیم؟ چرا امت اسلامی باید پشت و پناه هم باشند؟» ضمیمه آن کردیم. در ابتدا در مورد تمام این محتوای تبیینی گفت‌وگو شد و افراد با کمال میل در این کارزار شرکت و آن را امضاء کردند.

مسئول پویش کشوری «مدار مادران انقلابی» افزود: امضاء این طومار و امضاء آن کارزار اینترنتی در «فارس من» در راستای هم پیش می‌روند. 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها