جهان اسلام از ظرفیت‌های خود برای محکومیت رژیم صهیونیستی استفاده کند

مجمع جهانى اهل‌بیت (ع) در پی انتشار تصویری از آیت‌الله سیستانی به عنوان یکی از اهداف ترور از سوی «اسراییل»، آورد: بی‌گمان مردم مسلمان جهان و سازمان‌های اسلامی در سراسر گیتی با شجاعت و هوشیاری از همه ظرفیت‌های قانونی، سیاسی، حقوقی و رسانه‌ای برای محکومیت این رژیم و مجازات مجرمان و آمران بهره برده، از انجام وظایف شرعی، قانونی و انسانی خود فرو‌گذار نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۹۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 13October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، در پی انتشار تصویری از آیت‌الله العظمی «سید علی سیستانی» مرجع تقلید شیعیان در عراق توسط کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی به‌عنوان یکی از اهداف ترور این رژیم، مجمع جهانى اهل‌بیت (ع) بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بیانیه مجمع جهانى اهل‌بیت (ع) در محکومیت تهدید رژیم صهیونی علیه آیت‌الله سیستانی

«بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواهم و الله متم نوره و لو کره الکافرون. «سوره صف آیه ۸»

(کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل خویش خاموش کنند و البته خداوند نور خود را هرچند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.)

شکست رژیم صهیونی پس از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، وعده صادق و حماسه‌آفرینی رزمندگان محور مقاومت موجب شد تا غیظ و عصبانیت این رژیم حتی از رهبران دینی دوچندان شود و علاوه بر اقدامات وحشیانه، جنایات جنگی و ترور رهبران مقاومت، تلاش کند که با توهین و تهدید مراجع دینی، بر شکست‏‌های خود سرپوش بگذارد.

اهانت رسانه‏‌های وابسته به رژیم صهیونی به مقام مرجعیت به‌ویژه آیت‏‌الله ‏العظمی سیستانی، توهین به احساسات پاک تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و این رژیم جنایتکار و هتاک با این اقدامات وقیحانه برخلاف قوانین بین‌‏المللی و موازین اخلاقی و انسانی، مرتکب حماقت بی‏‌شرمانه و رذیلانه‏‌ای گردید.

این اقدام تحریک‌آمیز عامدانه، احساسات میلیون‌‏ها مسلمان را که مرجعیت دینی نماد وحدت و اعتدال آنان است، برانگیخت؛ زیرا مرجعیت دینی همواره ستون امنی برای جامعه مسلمین بوده است و امت اسلامی راه پُرافتخار مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی را ادامه خواهد داد.

مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام توهین به جایگاه رفیع مرجعیت را که مورد احترام تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان و به‎ویژه شیعیان است، به‌شدت محکوم می‌‏کند و هشدار می‏‌دهد که اینگونه اقدامات باعث رسوایی هرچه بیشتر رژیم غاصب و تحکیم اراد مسلمین برای مبارزه با آن خواهد بود.

مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام همراه با ملت‏‌ها و کشور‌های اسلامی و سازمان‌های بشردوستانه و ضد استکباری، این حرکت ضد‏انسانی، ضد ایمانی و خشونت‌طلبانه را محکوم کرده، خواهان مجازات قاطع و بازدارنده همه عاملان آن می‌باشد.

بی‌گمان مردم مسلمان جهان و سازمان‏‌های اسلامی در سراسر گیتی با شجاعت و هوشیاری از همه ظرفیت‌‏های قانونی، سیاسی، حقوقی و رسانه‏‌ای برای محکومیت این رژیم و مجازات مجرمان و آمران بهره برده، از انجام وظایف شرعی، قانونی و انسانی خود فرو‌گذار نمی‏‌کنند.

اراده الهی بر اتمام نور و حقانیت اسلام ناب، پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و آزادی نهایی قدس شریف و سرزمین‏‌های اسلامی غصب شده، تاکید دارد و بی‏‌گمان وعده الهی بر نصرت مؤمنین محقق خواهد شد.

مجمع جهانى اهل بیت علیهم‌السلام

۲۲ مهر ۱۴۰۳»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها