سردار ناظر: ۲۵۰ شرکت در بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس شرکت کرده‌اند

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس از تاریخ ۳۰ مهر تا ۳ آبان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس از ۳۰ مهر تا ۳ آبان با حضور ۸ پلیس تخصصی و با هدف ارتقاء دانش عمومی در زمینه استفاده از تجهیزات ایمنی در منازل و محل کار در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. همچنین امسال برای نخستین بار، بخش امنیت قضایی به بخش‌های نمایشگاه اضافه شده است.

سردار ناظر: ۲۵۰ شرکت در نمایشگاه بیست‌ویکمین ایپاس شرکت کرده‌اند

سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا در این نشست خبری بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس با بیان اینکه قطعاً سایر مجموعه‌هایی که از تجهیزات بهره‌برداری می‌کنند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت: تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه مورد استفاده نیرو‌های مسلح نیز قرار می‌گیرد.

سردار ناظر ادامه داد: در نمایشگاه ایپاس هم مجموعه‌های داخلی فراجا و هم شرکت‌های بیرونی شرکت کرده‌اند، اما با توجه به رویکرد تخصصی این نمایشگاه، ۸۰ درصد شرکت‌ها داخلی و تنها ۲۰ درصد از شرکت‌های از دیگر کشورها هستند.

وی افزود: در بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس، ۱۵ شرکت چینی شرکت کرده‌اند و تجهیزات خود را به نمایش می‌گذارند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: انواع و اقسام دوربین‌های انتظامی، ترافیکی و البسه، جدیدترین سلاح‌ها، پابند‌های الکترونیک و سایر تجهیزاتی که پلیس به آن نیاز دارد، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار ناظر خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سال گذشته، توانستیم به دستاورد‌های خوبی در زمینه پابند‌های الکترونیک، دوربین‌های البسه پلیس و دوربین‌های ثبت سرعت دست یابیم و این تجهیزات را در اختیار پلیس قرار دهیم.

به گزارش دفاع‌پرس، امسال در بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و مبتکرین می‌توانند از غرفه‌های رایگان و تخفیف‌های ۷۰ درصدی برای سایر موارد استفاده کنند و تولیدات خود را به نمایش بگذارند. گفتنی است که حدود ۶۰ درصد از غرفه‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها