استان گیلان میزبان سی و دومین اجلاسیه سراسری نماز

حجت‌الاسلام «حجازی» با بیان اینکه امسال خراسان شمالی میزبان اجلاس سراسری نماز است، گفت: سال ۱۴۰۴ این اجلاسیه در استان گیلان برگزار می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید برای برگزاری این رویداد ملی برنامه‌ریزی و همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 13October 2024

استان گیلان میزبان سی و دومین اجلاسیه سراسری نمازبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سید ابوطالب حجازی» رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در همایش نماز که با حضور علما و روحانیان، رابطان نماز ادارات و مسئولان آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری هر چه بهتر اجلاس سراسری نماز و حضور همه قشر‌ها به ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان در این اجلاسیه می‌تواند نقش موثری در ترویج نماز و ارزش‌های اسلامی در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال خراسان شمالی میزبان اجلاس سراسری نماز است، افزود: سال ۱۴۰۴ این اجلاسیه در استان گیلان برگزار می‌شود، که همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید برای برگزاری این رویداد ملی برنامه‌ریزی و همکاری داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در جامعه، گفت: اقامه نماز در ادارات بسیار مهم است و تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود.

این مسئول متذکر شد: ضرورت اقامه نماز اول وقت از سوی مدیران در دستگاه‌های اجرایی موجب توجه کارکنان نیز به امر اقامه نماز اول وقت می‌شود که این امر برکات زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار