بازدید معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی فراجا از پروژه انسداد مرز در هنگ مرزی تایباد

سردار اسدالهی در بازدید از پروژه انسداد مرز در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد، مجاهدت کارکنان مرزبانی را در اجرای هدفمند ماموریت‌های محوله در راستای تحکیم و تقویت امنیت پایدار، تعیین کننده دانست.
کد خبر: ۶۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ - 14October 2024

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی فراجا از پروژه انسداد مرز در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد بازدید کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «حسن اسدالهی» معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی فراجا به منظور بازديد از پروژه انسداد مرز و ارزيابی توان رزمی و آمادگی عملياتی یگان‌های مرزی وارد حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد شد.

وی در ادامه ضمن تجليل از خدمات شايسته و اثربخش مرزبانان اين هنگ در تأمين نظم و امنيت کشور اظهار داشت: حفظ امنيت، مهم‌ترين مأموريت در نظام اسلامی است که کارکنان مرزبانی به ياری خدا همواره با توانمندی در اجرای هدفمند آن، سربلند هستند.   
                                                   
سردار اسدالهی در ادامه، ضمن بازدید از پروژه در دست احداث منازل سازمانی هنگ تایباد، بر تعامل هرچه بهتر معاونت‌ها با فرماندهی مرزباني در جهت پيشبرد اهداف سازمانی تاکید و دستورات و تمهيدات لازم را ابلاغ کرد.

در این بازدید سرهنگ «محمود سیفی» جانشین مرزبانی استان و سرهنگ «محمد محمودی» فرمانده هنگ مرزی تایباد، سردار اسدالهی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار