نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

آتش خشم مردم از جنایات رژیم صهیونیستی نباید خاموش شود

حجت‌الاسلام والمسلمین «مطیعی» گفت: آتش خشم مردم از جنایات رژیم صهیونیستی نباید خاموش شود، مراکز نیکوکاری مساجد در کنار پایگاه‌های بسیج، بستر مناسبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 14October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان یکشنبه شب در نخستین نشست ستاد هماهنگی تجمیع کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، اظهار داشت: آتش خشم مردم از جنایات رژیم صهیونیستی نباید خاموش شود.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، گفت: مراکز نیکوکاری مساجد در کنار پایگاه‌های بسیج، بستر مناسبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میدان‌های اصلی شهرها را عامل تشویق مردم برای حمایت از جبهه‌های مقاومت دانست و افزود: مردم ایران، متدین، مومن و حامی مستضعفان و مظلومان جهان و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و اگر زمینه کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان فراهم شود از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

وی تفکیک کمک‌های جبهه مقاومت از سایر کمک‌ها را ضروری دانست و گفت: هزینه‌کرد کمک‌های مربوط به جبهه مقاومت در سایر بخش‌ها مسئولیت شرعی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام مطیعی با تاکید بر شناسایی نیازهای اولویت‌دار مردم فلسطین و لبنان اضافه کرد: آنچه در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی جبهه مقاومت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، شفافیت و چابک بودن شبکه جمع‌آوری این کمک‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، خواستار اعلام روش‌های کمک‌رسانی به مردم غزه و لبنان در رسانه‌ها شد و بیان داشت: در این خصوص باید از تجربه جمع‌آوری کمک‌های دوران کرونا یا سایر مقاطع خاص استفاده شود.

این مسئول با اشاره به ظرفیت مطلوب موکب‌ها و هیات‌های حسینی برای جمع‌آوری کمک‌های جبهه مقاومت، گفت: امیدواریم خداوند متعال به‌زودی پیروزی نهایی را نصیب ملت مظلوم فلسطین و ملت‌های مستضعف جهان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار