آیت الله آملی‌لاریجانی:

حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه می‌کند

رییس قوه قضاییه گفت: اهمیت نظام ما اتکا به آراء مردم و حضور مردم در صحنه است و امام (ره) در مراحل مختلف این مطلب را تاکید کرده‌اند که حضور مردم در صحنه این انقلاب را بیمه می‌کند.
کد خبر: ۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 09February 2016

حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه می‌کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ آیتالله صادق آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره) و حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن یومالله 22 بهمن، اظهار کرد: این ایام، ایام فرخندهای برای ماست. انقلاب اسلامی حادثه بیبدیلی در تاریخ جهان بود و معمار بزرگ انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلابی تشویق کردند که نمونهای در جهان نداشت و حاصل آن نظام جمهوری اسلامی به صورت مردمسالاری دینی است.

وی افزود: معماری این نظام یک معماری بسیار دقیق و فنی است و در جهان امروز بیبدیل است. اهمیت این نظام اتکا به آرای مردم و حضور مردم در صحنه است که امام (ره) در مراحل مختلف این مطلب را تاکید میکردند که تا زمانی که مردم در صحنه باشند این انقلاب بیمه است و تعالی و حفظ آن تضمین شده است.

رییس دستگاه قضا ادامه داد: رکن دیگر اسلامی بودن نظام است و دفاع از ارزشهای اخلاقی و الهی است. حفظ و حراست از نظام نیاز به مجاهدت دارد، البته مردم در صحنه هستند و در دفاع از انقلاب خودشان در صحنه حاضر بودهاند.

آملیلاریجانی بیان کرد: امیدواریم در 22 بهمن امسال مردم با حضور در صحنه از انقلاب و آرمانهای بلند انقلاب و آرمانهایی که امام (ره) ترسیم کردهاند دفاع کنند.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: حضور مردم در صحنه موجب تضمین صلابت نظام بوده و دشمنان این نظام با حضور مردم قطعاً مأیوس میشوند.

آملیلاریجانی افزود: ما مطمئنیم که مردم ما همچون سالهای گذشته بیشتر و باشکوهتر در صحنه حاضر میشوند و از انقلاب دفاع میکنند.

وی در پایان گفت: ما در قوه قضاییه تلاش میکنیم از این نظامی که دستگاه قضایی یکی از ارکانش است دفاع کنیم و تلاشمان در مسیر اهداف انقلاب باشد. اینجا هم با آرمانهای امام (ره) و انقلاب بیعت میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار