عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

سفر کارگزاران نظام به لبنان، نمایش هیبت جمهوری اسلامی بود

محسنی‌ثانی گفت: سفر کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به بیروت در اوج درگیری‌ها، نمایشی از هیبت و اقتدار نظام مقدس ما بود که جهان را به شگفتی وا داشت.
کد خبر: ۶۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 15October 2024

سفر کارگزاران نظام به لبنان، نمایش هیبت جمهوری اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدرضا محسنی‌ثانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سفر وزیر امور خارجه و رییس مجلس به بیروت در اوج جنایات رژیم صهیونیستی در کنار نمایش هیبت نظام جمهوری اسلامی، بیانگر پایبندی ایران به اصول خود در به چالش کشیدن رژیم صهیونی و حامیان غربی آن‌ بود.

وی افزود: حرکت نرم وزیر امور خارجه به لبنان در فضای آسمان بسته و سفر رییس مجلس با لباس خلبانی که خود هواپیما را هدایت و از خرابه‌های برجای مانده از بمباران‌ رژیم صهیونیستی دیدن کرد نشانگر صلابت و قدرت بازدارندگی نظام است.

نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ و درهم کوبیدن مواضع رژیم صهیونیستی، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را تحکیم بخشیده و به دنیا نشان داد.

محسنی ثانی افزود: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و ثابت کرد در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز با پاسخ قاطع و کوبنده تر جمهوری اسلامی روبه رو می‌شود.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، یک سال پس از عملیات طوفان الاقصی به اهداف شوم خود نرسیده است به گونه ای که اسرای آن‌ها آزاد نشده اند و حماس نیز همچنان حماسه‌آفرینی می‌کند.

وی ادامه داد: این عملیات به رژیم صهیونیستی پیام داد که دوران جنایات بدون پاسخ به پایان رسیده و جمهوری اسلامی آماده است در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز، پاسخی قاطع و مستقیم به آنان بدهد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بلافاصله پس از عملیات وعده صادق ۲، برپایی نماز باصلابت و باشکوه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان مخابره کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان سربازان جهاد تبیین، رسالت خطیری دارند، گفت: رسالت خطیر خبرنگاری در دنیا توانسته این رژیم خونبار و ظالم را رسوا کند چنان که حامیان آن ها نیز نسبت به ادامه حیات ننگین این رژیم نامشروع احساس ناامیدی می‌کنند.

محسنی ثانی متذکر شد: در شرایط جنگ اقتصادی، روانی، فرهنگی و جنگ نرم و سخت، شجره خبیثه صهیونیست در غزه کشتار می‌کند و جنایت های این جرثومه فساد به درستی در معرض افکار عمومی قرار گرفته است چنانکه در کف خیابان‌های کشورهای غربی نفرت و انزجار از این رژیم منحوس و صدای مظلومیت مردم فلسطین و جنوب لبنان آشکار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار