معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

۱۳ آبان؛ یادآور روزی که دانش‌آموزان، تاریخ‌ساز شدند

اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان جهت هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و تبادل نظر پیرامون برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن به ریاست «مرتضی ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 16October 2024
۱۳ آبان؛ یادآور روزی که دانش‌آموزان، تاریخ‌ساز شدندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان «مرتضی ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهارداشت: ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و در اذهان عموم مردم ماندگار شده است. در واقع روزی که دلاوری و از جان‌گذشتگی نوجوانان و جوانان تا نسل‌ها بعد هم فراموش نشدنی است.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است و پیامدهای این رویدادها بایستی به نسل جوان و دانش آموزان انتقال داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی به ویژه در مدارس، استفاده از دانش آموزان در اجرای برنامه ها، تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، روایت‌گری و روشنگری فضای موجود بین جبهه حق علیه باطل و ... از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار