معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد؛

طرح تشرف؛ گامی نو در تربیت نسل آینده در مدارس البرز

«فتح اللهی» گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برای معلمان و مربیان، طرح «تشرف» به دنبال ایجاد یک رویکرد آموزشی جامع برای جشن تکلیف دانش‌آموزان است. این طرح که با استفاده از روش‌های نوین آموزشی اجرا می‌شود، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با آگاهی کامل به انجام واجبات الهی تشویق شوند.
کد خبر: ۶۹۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 16October 2024

طرح تشرف؛ گامی نو در تربیت نسل آینده در مدارس البرزبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سردار فتح‌اللهی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از آغاز اجرای طرح تربیتی «تشرف» در مدارس استان خبر داد. این طرح که به صورت آزمایشی در ۹ استان کشور در حال اجراست، با تاکید بر جشن تکلیف به دنبال تقویت بنیان‌های اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه در گام نخست طرح، دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس منتخب برگزار شده است، افزود: مدرسان اعزامی از سوی وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش‌های نوین آموزشی همچون کارگاه و بازی، به تبیین ابعاد مختلف طرح پرداخته‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، برگزاری جشن تکلیفی آموزش‌محور و تبیین شده در ابعاد مختلف است تا دانش‌آموزان با آگاهی کامل به انجام واجبات الهی و تقرب به خداوند متعال تشویق شوند.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه تمامی ارکان مدرسه از جمله مدیران، آموزگاران، دبیران، معلمان تربیت بدنی، مشاوران و... در اجرای این طرح نقش دارند، اظهار داشت: آموزش‌های ارائه شده در این طرح، به عنوان حلقه‌ای میانی، به سایر افراد نیز منتقل خواهد شد تا در نهایت جشن تکلیفی باشکوه و آموزنده برای دانش‌آموزان برگزار شود.

طرح تشرف با تمرکز بر تقویت بنیان‌های اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان، گامی مهم در راستای تربیت نسل آینده و آماده‌سازی آنها برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دینی محسوب می‌شود. خبرگزاری دفاع پرس اجرای این طرح را اقدامی ارزشمند در جهت تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه دانسته و برای دست‌اندرکاران آن آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار