معاون سیاسی سپاه قدس گیلان مطرح کرد؛

فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی با کاهش قدرت بازدارندگی اسراییل

سرهنگ «عزیزی» با بیان اینکه حزب‌الله لبنان قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را کاهش داده است گفت: کاهش قدرت بازدارندگی رژیم منجر به فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده است.
کد خبر: ۶۹۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 16October 2024

فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی با کاهش قدرت بازدارندگی اسراییلبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی عزیزی» معاون سیاسی سپاه قدس گیلان امروز در جمع ارکان گردان‌های بیت‌المقدس استان گیلان از ضرورت جهاد تبیین گفت و اظهار داشت: جهاد تبیین بیان حقایق و مبارزه برای هدف والا و مقدس است.

وی جهاد تبیین را مستلزم دشمن شناسی، هوشمندی، اخلاص، استمرار، سعه صدر بیان کرد و افزود: سرعت تحولات محیطی، فاصله بین روایت و حقیقت و ضریب‌دهی به اخبار منفی از سوی دشمنان ضرورت جهاد تبیین توام با هوشمندی را بیشتر می‌کند.  

عزیزی ادامه داد: رژیم صهونیستی بعد از عدم دستیابی به اهداف تاکتیکی و راهبردی در غزه، برای کسب موفقیت نسبی در مقابل محور مقاومت منطقه درگیری‌های خود را به سمت حزب‌الله لبنان گسترش داد.

وی زمین سوخته، دکترین ضاحیه، تئوری مرد دیوانه و پیروزی بدون جنگ گسترده را چهار راهبرد رژیم صهونیستی در لبنان بیان کرد و با بیان اینکه حزب‌الله لبنان قدرت بازدارندگی رژیم در شمال سرزمین‌های اشغالی را کاهش داده است گفت: کاهش قدرت بازدارندگی رژیم منجر به فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار