مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی:

طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان‌جنوبی ۷۱۰ موسسه هستند

اربابی گفت: سعی بر این شده که در شش ماه اول امسال و دوم پارسال سطح قرارداد را با موسسات افزایش دهیم که ۷۱۰ موسسه طرف قرار داد بیمه سلامت هستند.
کد خبر: ۶۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 16October 2024

طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان‌جنوبی ۷۱۰ موسسه هستند به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی امروز چهارشنبه ۲۵ مهر در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه هستند لذا توجه ارگان‌ها به بیمه پایه افراد اهمیت بسیاری دارد چراکه تبدیل به یک عادت می‌شود.

وی همچنین از قرارداد با بیمه سلامت با ۷۱۰ مرکز درمانی خبر داد و گفت: مراکز ترک اعتیاد نیز مشمول بیمه سلامت هستند که در حال حاضر ۷۵ موسسه ترک اعتیاد در استان فعالیت است و در شش ماهه اول سال ۷۰۰ میلیون تومان به آنها از شوی بیمه سلامت پرداخت شده است.

اربابی گفت: برای تسویه مطالبات داروخانه‌های استان ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است که پرداخت مابقی مطالبه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به مراجعه ده هزار و ۱۲۵ بیمار برای بستری به بیمارستان‌های استان گفت: ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه سهم بیمارستان‌ها این مدت نیز پرداخت شده است.

وی همچنین از تحت پوشش قرار دادن افراد معلول زیر پوشش بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف معلولان خبر داد و گفت: توانمندسازی معلولان، بینایی سنجی، گفتارسنجی، ویزیت معلولان، کاردرمانی و فیزیوتراپی از جمله خدماتی است که به ۱۱هزار و ۹۱۵ مددجویی که دارای نشان هستند در استان اعطا شده که ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اربابی گفت: ۱۴۹ میلیارد تومان هزینه‌های بیماران بستری، داروخانه‌ها، بیماران سرپایی و نسخه از سوی بیمه سلامت خراسان جنوبی در ۶ ماهه اول سال به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از شهرستان‌ها، حضور در میز خدمت و مراسم نماز جمعه را از برنامه‌های هفته بیمه سلامت در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار