دومین نشست هماهنگی جمع آوری کمک به جبهه مقاومت برگزار شد

دومین نشست هماهنگی جمع آوری کمک به جبهه مقاومت با حضور حجت‌الاسلام «موسوی»، «صادقی» و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌ها در محل فرمانداری ویژه شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ - 17October 2024

دومین نشست هماهنگی جمع آوری کمک به جبهه مقاومت برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، با توجه به وضعیت ملت لبنان، فلسطین و.. و همچنین فتوای مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت، دومین نشست هماهنگی جمع آوری کمک به جبهه مقاومت با حضور حجت‌الاسلام «موسوی» امام جمعه، «صادقی» فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌ها در محل فرمانداری ویژه شهرستان دهلران برگزار شد.

حجت‌الاسلام «موسوی» امام جمعه شهرستان دهلران در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات هلال احمر و کمیته امداد در خصوص جمع آوری کمک‌ها از دیگر نهاد‌ها و ادارات نیز خواستار تسریع در اجرای این برنامه شد.

وی در ادامه به نقش مهم موسسات خیریه و مساجد اشاره کرد و افزود: موسسات خیریه و مساجد شهرستان از امروز برنامه جمع آوری کمک‌ها را شروع می‌کنند.

امام جمعه دهلران خاطرنشان کرد: بخشداران بخش‌های شهرستان نیز با هماهنگی و برگزاری مراسماتی با حضور بزرگان و آحاد مردم این روند را تسریع کنند.

هیئت‌های جمع آوری کمک با حضور در شرکت‌های منطقه می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار