فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه:

شهادت باعث تقویت روحیه مقاومت و روحیه امید برای مؤمنان است

«امجدیان» گفت: شهادت به دلیل اهمیتی که در حفظ آموزه‌های اخلاقی و دینی دارد، بسیار با اهمیت است و باعث تقویت روحیه مقاومت و روحیه امید برای مؤمنان است، بنابراین با مفاهیمی همچون فداکاری، شهامت، وطن‌دوستی و... مواجه هستیم که باعث قوام آرمان‌های ملت‌های مسلمان می‌شود. 
کد خبر: ۶۹۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 17October 2024

شهادت باعث تقویت روحیه مقاومت و روحیه امید برای مؤمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قاسم امجدیان» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و دبیر کمیته دانشجویی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو کعلم در دانشگاه فرهنیگان برگزار شد اظهار داشت: قطعاً شهادت زیباترین مفهوم است و در راه اثبات حق و حقیقت در دنیا، بالاترین تلاش، بذل جان است که نشانه ایمان است و شهیدان از اهدای آن دریغ نکردند.

وی افزود: شهادت به دلیل اهمیتی که در حفظ آموزه‌های اخلاقی و دینی دارد، بسیار با اهمیت است و باعث تقویت روحیه مقاومت و روحیه امید برای مؤمنان است، بنابراین با مفاهیمی همچون فداکاری، شهامت، وطن‌دوستی و... مواجه هستیم که باعث قوام آرمان‌های ملت‌های مسلمان می‌شود. 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: زنده ماندن این ارزش‌ها لازم و ضروری است و انقلاب اسلامی در طلیعه خود این ارزش‌ها را در دل همه مردم تقویت کرد.

وی افزود: یکی از حرکت‌های فرهنگی که می‌تواند در ترویج این روحیه ایثار و شهادت مؤثر باشد، برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های شهداست که در استان کرمانشاه در آستانه برگزاری کنگره عظیم سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید کرمانشاه شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی هستیم.

امجدیان همچنین از برگزاری یادواره‌های شهدا، انجام اردوهای راهیان پیشرفت، اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی، همچنین برپایی جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی با عنوان شهدا و کرسی‌های آزاداندیشی با بهره‌گیری از حضور دانشجویان خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این برنامه‌های فرهنگی در همراهی جوانان دانشجو و حضور ویژه آن‌ها در تشکیل تمدن نوین اسلامی مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها