مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند

سردار «خوشبخت» گفت: مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.
کد خبر: ۶۹۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 17October 2024

مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز از خانواده شهید انتظامی و مدافع امنیت «پوریا نظری» از شهرستان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار خوشبخت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا به سبب صبر، ایثار و فداکاری در راه میهن اسلامی از اجر و پاداش بالایی در نزد پروردگار برخوردار هستند و به عبارتی از اجر اخروی شهید خویش بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: ضرورت دارد که تمامی دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی و مسئولان، قدردان فداکاری های خانواده شهیدان نظام جمهوری اسلامی ایران باشند و همواره پیگیری دغدغه‌های این عزیزان را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم، افزود: ما باید با عمل به مسئولیت خودمان و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی، وظیفه خود را در قبال خون شهدا انجام دهیم.
 
سردار خوشبخت ابراز داشت: مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

شهید «پوریا نظری» در سال ۱۳۶۷ در روستای سرونو بخش فیروزآباد به دنیا آمد. پس از طی مراحل تحصیل و به دلیل علاقمندی به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به استخدام نیروی انتظامی درآمد. شجاعت و لیاقت او در انجام وظایفش باعث شده بود تا همواره در ماموریت‌های سخت پیشقدم باشد. عشق به شهادت در شهید نظری تا آنجا بود که بار‌ها تصمیم گرفته بود برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه و عراق اعزام شود و مانند عمویش زنده یاد رحیم نظری که دلاورانه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود، در راه دفاع از حرم شهید شود ولی به دلیل اصرار خانواده نتوانسته بود به خواسته قلبی اش برسد تا اینکه در ۱۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در حین انجام ماموریت در چهارراه آتش نشانی کرمانشاه در درگیری با اشرار مسلح از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به درجه رفیع شهادت نائل می‎شود. از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر به یادگار مانده است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار