دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی و نماینده تبریز در مجلس با یک جانباز دفاع مقدس

«علی‌اکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی به همراه «علی جعفری‌آذر» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با حاج «حسن مظاهری» از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده‌اش در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۹۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ - 17October 2024

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی و نماینده تبریز در مجلس با یک جانباز دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «علی‌اکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی به همراه «علی جعفری‌آذر» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با حاج «حسن مظاهری» از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده‌اش در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

جعفری‌آذر در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدا و تجلیل از جانفشانی و فداکاری جانبازان سرافراز، بر ادامه راه ایثارگران عزیز در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

سلمانی نیز ضمن تجلیل از ایثارگری‌های این جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، از زحمات و صبوری خانواده وی قدردانی کرد.

جانباز مظاهری هم در این دیدار ضمن اظهار خوشحالی از دیدار نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، از اهتمام مسئولان جهت دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز خدمات دولت و مجلس برای این قشر معزّز تشکر کرد.

حاج حسن مظاهری در سن ۱۹ سالگی و در شرایطی که به‌عنوان سرباز در عملیات برون‌مرزیِ دیماهِ سال ۱۳۶۳ ارتش جهت تثبیتِ تصرفِ پاسگاه عراقیِ «دولة شریف» توسط رزمندگان اسلام شرکت داشت، بر اثر اصابت ترکش خمپارۀ نیرو‌های بعثی، از ناحیه پای راست و سر، به مقام جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار