رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

کمک ۲۶ میلیارد ریالی جهادگران خراسان رضوی به مردم غزه و لبنان

سرهنگ روحانی گفت: گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی خراسان رضوی در قالب طرح «پویش ایران همدل» تاکنون ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم لبنان کمک کردند.
کد خبر: ۶۹۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 17October 2024

کمک ۲۶ میلیارد ریالی جهادگران خراسان رضوی به مردم غزه و لبنانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمد روحانی» رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی خراسان رضوی در قالب طرح «پویش ایران همدل» تاکنون ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم لبنان کمک کردند.

وی افزود: این کمک‌های نقدی به حسابی که توسط سازمان بسیج سازندگی و همچنین از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده بود، واریز شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: بعد از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به همه مسلمان جهان اعلام کردند، با هرچه دارند به کمک ملت لبنان و فلسطین بشتابند، در همین راستا گروه‌های جهادی و بسیج استان به فرمان ایشان لبیک گفتند و پای کار آمدند، عده‌ای با هدیه کردن طلاهای خود، بعضی نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی با ملت لبنان و غزه همدردی کردند.

سرهنگ روحانی ادامه داد: حمایت و خروش ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان نشان‌دهنده این است که مردم و ملت‌های جهان بیدار شدند، ان‌شاءالله شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

وی بیان داشت: قطعا ملت شریف ایران در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند و از آنان حمایت خواهند کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها