فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

خدامحوری اولین ویژگی شهدا بود

سرهنگ «خزایی» گفت: خدامحوری اولین ویژگی شهدا بود. خدامحوری در اخلاق، رفتار و عمل شهدا دیده می‌شد.
کد خبر: ۶۹۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ - 18October 2024

خدامحوری اولین ویژگی شهدا بودسرهنگ «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز (۲۶مهرماه) در برگزاری اولین یادواره شهدای عشایر شهرستان معمولان با گرامیداشت نام و یاد شهدا به ویژه شهدای عشایر اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند و رشادتشان سبب اقتدار نظام اسلامی شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید رضی، شهید نیلفروشان و شهیدسیدحسن نصرالله افزود: این شهدا در انتظار شهادت بودند و این توفیق برای همه به راحتی ایجاد نمی‌شود و نیاز به باور و تلاش شبانه روزی دارد.

وی با بیان اینکه ماندگاری نام شهدا بخاطر نگاه و باوری است که آنان داشتند، عنوان کرد: ویژگی قوم لر در آن دوران به خوبی به چشم می‌آمد و رشادت‌های شهدای استان لرستان فراموش شدنی نیست.

خزایی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: خدامحوری اولین ویژگی شهدا بود، خدامحوری در اخلاق، رفتار و عمل شهدا دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه در وجود شهدا سستی و تردید وجود نداشت، ادامه داد: شجاعت، نترس بودن، صبور بودن و ایستادگی در برابر ایادی کفر از دیگر ویژگی‌های شهدا بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امام راحل در آخرین پیام به رزمندگان آن زمان فرمودند: شما انرژی نهفته در وجود خود را حفظ کنید که در آینده باید سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کنید و مقاومت را در سطح منطقه ایجاد کنید، خاطرنشان کرد: امروز به تدبیر، خرد و راهبری مقام معظم رهبری می‌بینیم که با تدبیرات ایشان در کشور افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان و یمن مقابل دسمن می‌ایستند.

وی بیان کرد: موضوع ولایتمداری، دین داری را در منطقه و درون کشور در عمل داشته باشیم و به فرمایشات رهبری توجه داشته باشیم؛ اقتدار و پیروزی‌های پی در پی در آینده را شاهد خواهیم بود و به قله نزدیک هستیم و با دعای شهدا، استقامت ملت و رهبری‌های مقام معظم رهبر انقلاب افق‌های پیش رو رابالنده خواهیم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها