امام جمعه سنندج:

مدیران باید با صداقت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

ماموستا رستمی از مدیران خواست تا با صداقت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و گفت: مدیری شجاع است که بودجه تخصیصی دولت را به طور کامل و صحیح در ارگان تحت امر خود هزینه کند.
کد خبر: ۶۹۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴ - 20October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، به مدت یک سال است که در غزه به ارتکاب جنایت ادامه می‌دهد و سکوت معنادار سازمان ملل نیز در این زمینه قابل تأمل است.

مدیران باید با صداقت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

وی افزود: هزاران نفر در غزه و لبنان به طور مظلومانه توسط رژیم غاصب صهیونیستی شهید و زخمی شده‌اند و هیچ‌کس پاسخگوی این وضعیت نیست.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه دنیای امروز مملو از بمب، موشک و کشتار مردم بی‌گناه شده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز انسانی عبور کرده و این جسارت ناشی از بی‌تفاوتی جهان اسلام و سازمان ملل است.

ماموستا رستمی بر لزوم بیداری حاکمان اسلامی و اتحاد جهان اسلام در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و کمک به مردم غزه و لبنان تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از مدیران خواست تا با صداقت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و افزود: مدیری شجاع است که بودجه تخصیصی دولت را به طور کامل و صحیح در ارگان تحت امر خود هزینه کند.

خطیب جمعه سنندج همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان، به ویژه شهرداری، خواست تا حقوق کارکنان و کارگران خود را به موقع پرداخت کنند تا این قشر زحمتکش دچار مشکل نشوند.

در پایان، ماموستا رستمی از بانوان خواست تا حجاب اسلامی را رعایت کنند و تأکید کرد: بی‌حجابی و بی‌تفاوتی نسبت به آموزه‌های اسلامی افتخار نیست؛ زیرا سعادت در گرو عمل به دستورات خداوند و پیامبر (ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار