استاندار زنجان:

نقش امام جمعه در ارتقای شاخص‌ها بسیار مهم است

«افشارچی» گفت: نقش نماینده ولی فقیه در ارتقای شاخص‌های در استان بسیار مهم بوده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ - 18October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در زنجان امروز در سالن روزبه زنجان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم آیت‌الله «خاتمی» امام جمعه سابق زنجان، حجت‌الاسلام «حسینی» به عنوان نماینده ولی فقیه در استان زنجان معارفه شد.

 در این مراسم، «محسن افشارچی» در جلسه شورای اداری استان زنجان با تقدیر از زحمات آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه برای ما ارزشمند است که مخاطب مکتوب حضرت آقا باشیم، اظهار کرد: ما تاسی به سیره رهبر داریم و قطعا تبعیت از این سیستم راهگشا خواهد بود.

استاندار. زنجان با بیان اینکه ساز و کار حکمرانی در جمهوری اسلامی بنا بر همگرایی نبوده است و همواره واگرایی بوده است، عنوان کرد: این موضوع در حوزه اجرا کاملا مشهود است، علاوه بر این همگرایی بین دستگاه‌ها نیز بسیار مهم است چون هر کدام از دستگاه‌ها نقش بسزایی دارند.

‌وی با اشاره به اینکه در این همگرایی نخ تسبیح هماهنگی نماینده رهبر در استان است، اضافه کرد: امیدواریم با حضور حجت‌الاسلام حسینی همانطور که قبلا بوده این موضوع اتفاق بیافتد.

افشارچی با اشاره به اینکه نقش نماینده ولی فقیه در ارتقای شاخص‌های در استان بسیار مهم بوده است، تصریح کرد: بسیاری از توفیقات متاثر از نقش وی است.

استاندار زنجان به ارتباط تنگاتنگ نماینده ولی فقیه با مردم نیز تاکید کرد و افزود: امیدواریم طبق فرمایش رهبر این همگرایی با حضور نماینده رهبر در استان اتفاق بیافتد ضمن اینکه مطمئنم از این پس فضای زنجان متفاوت خواهد بود و امیدواریم مجامع قرآنی در سال‌های آینده در استان پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار