بیانیه حماس درباره شهادت یحیی السنوار

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهید السنوار فرمانده عملیات طوفان‌الاقصی بود؛ او بدون عقب‌نشینی پیشروی کرد، سلاح خود را کشید، با ارتش اشغالگر در خط مقدم مقابله کرد و از سرزمین پرافتخار غزه دفاع کرد. 
کد خبر: ۶۹۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 18October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت «یحیی السنوار» رهبر این جنبش اعلام کرد: با تمام معانیِ اشراف، سربلندی و عزت عزاداریم؛ عزادار یکی از نجیب‌ترین و شجاع‌ترین مردان، مردی که جان خود را وقف فلسطین کرد و در راه رهاییِ آن روح خود را به خدا تقدیم کرد و خداوند او را برگزید و نزد برادران شهیدش بُرد.

حماس: ما عزادار یکی از نجیب‌ترین و شجاع‌ترین مردان‌مان هستیم

 در این بیانیه آمده است: شهید السنوار فرمانده عملیات طوفان‌الاقصی بود؛ او بدون عقب‌نشینی پیشروی کرد، سلاح خود را کشید، با ارتش اشغالگر در خط مقدم مقابله کرد و از سرزمین پرافتخار غزه دفاع کرد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این بیانیه تاکید کرد: شهادت برادر یحیی السنوار و همهٔ رهبران و نماد‌های نهضت تنها بر قدرت، استحکام و عزم جنبش حماس و مقاومت ما خواهد افزود. به راه آنها ادامه می‌دهیم و به خون و فداکاری‌های آنها وفاداریم. نهضتی که رهبران و فرزندان خود را در راه دفاع از حقوق مردم خود تقدیم می‌کند، یک جنبش اصیل است که ریشه در مردمش دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این بیانیه یادآور شد: ما به کسانی که بر سر اسیران اشغالگر در دست مقاومت گریه می‌کنند، می‌گوییم که این اسیران بازنخواهندگشت؛ مگر اینکه تجاوز به غزه متوقف شود، ارتش اشغالگر عقب‌نشینی کند و اسرای قهرمان ما از زندان‌های اشغالگران آزاد شوند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها