امام جمعه موقت کرمانشاه:

نماز جمعه نصر مهم‌ترین نماز جمعه در عمر ۴۶ ساله انقلاب بود

حجت الاسلام «حاج آخوند» گفت: در طول ۴۶ سال بعد از انقلاب هیچ نماز جمعه ای به اهمیت نماز جمعه هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری نداشته ایم زیرا تهدید مستقیم خارجی در آن وجود داشت.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 18October 2024

نماز جمعه نصر مهم‌ترین نماز جمعه در عمر ۴۶ ساله انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «محمد حاج‌آخوند» امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمانشاه و تشکر از دست‌اندرکاران خواستار معرفی شهدا شد و اظهار داشت: وقتی وارد مشهد می‌شوید شهید کاوه، تبریز شهید باکری، اصفهان شهید همت و قم شهید زین‌الدین بسیار مورد توجه هستند.

خطیب جمعه موقت شهرستان کرمانشاه افزود: ما متاسفانه قدر شهدا و جانبازان خود را نمی‌دانیم؛ شهدا همه عزیز هستند در نزد خدا اما وظیفه ماست که شهدای استان را معرفی کنیم.

حجت الاسلام حاج آخوند ادامه داد: شهید جعفری اولین فرمانده شهید استان کرمانشاه است؛ وی اولین فرمانده سپاه استان کرمانشاه است بسیاری از مردم و مسوولان این را نمی‌دانستند و مقام معظم رهبری این را به ما یادآوری کردند.

امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه گفت: شهید پرافتخار و امیر ارتش جمهوری اسلامی شهید ادبیان را مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران نام بردند و ایشان به ما یاد داد که ایشان الگوی ما و ارتش ما هستند.

حجت‌الاسلام حاج‌آخوند افزود: اولین شهید مدافع حرم نیز از متولدین همین استان است؛ شهید نوروزی در دفاع از حرمین معصومین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه گفت: بر ما واجب است در فضای شهری، کتاب و انیمیشن بزرگان شهدای استان خود را به دیگر استان های کشور معرفی کنیم.

نماز جمعه نصر مهم‌ترین نماز جمعه در عمر ۴۶ ساله انقلاب بود

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود گفت: در طول ۴۶ سال بعد از انقلاب هیچ نماز جمعه ای به اهمیت نماز جمعه هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری نداشته ایم زیرا تهدید مستقیم خارجی در آن وجود داشت.

حجت الاسلام حاج آخوند افزود: در نماز جمعه هفته گذشته تهران که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد، مقام معظم رهبری به تمام ابعاد داخلی و خارجی اتفاقات خاورمیانه اشاره کردند، باید برای ایشان از واژه شجاعت استفاده کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه یک نماز جمعه کاری می‌کند که تبلیغات سال های سال دشمنان اسلام را از بین می برد و ورق را بر می‌گرداند، ادامه داد: مردم شریف فردای بعد از شهادت سید حسن نصرالله را به خاطر دارند که چه شوری در بین جمعیت بود؛ ما نباید تنها به حضور اکتفا کنیم باید از نماز جمعه درس بگیریم.

در عملیات وعده صادق طبق فرمایشات رهبر انقلاب نه تعللی در آن بود و نه شتابزدگی

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌آخوند افزود: کسی که در روبه‌روی ما ایستاده از او توقعی نیست زیرا او دشمن است، بعضی‌ها ادعای ولایت مداری دارند و نباید از ولی جامعه جلوتر حرکت کند؛ کسی که ادعای ولایت مداری می کند نباید عقب تر از ولی خود حرکت کند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی و در برخی از گروه ها برخی از عزیزانی که ولایت مدار هم هستند سرداران سپاه را مورد خطاب قرار می دهند که نباید اینطور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها