استاندار قم:

شهید «یحیی سنوار» جان خود را در راه دفاع از آرمان قدس شریف تقدیم کرد

استاندار قم در پیامی اعلام کرد: شهید گرانقدر یحیی سنوار جان خود را در راه دفاع از آرمان قدس شریف و مبارزه با اشغالگران فدا کرد.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ - 18October 2024

شهید «یحیی سنوار» جان خود را در راه دفاع از آرمان قدس شریف تقدیم کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در پیامی، شهادت یحیی سنوار فرمانده جنبش حماس را تسلیت گفت.

در بخش هایی از این پیام آمده است:

«آن مجاهد نستوه پرورش یافته مکتبی بود که در آن شهادت به عنوان ارزشمندترین و عظیم‌ترین فوز و شهیدان تضمین کننده مقاومت و پویایی جامعه‌اند و مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند.

این فرمانده شجاع سالیان متمادی با شجاعت و عزمی راسخ و در کنار فرماندهان و مجاهدان بزرگی همچون مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه در خط مقدم مبارزه با اشغالگران صهیونیسم و دفاع از آرمان قدس شریف حضور داشت و سرانجام جان عزیز خویش را بر سرآرمان مقدسش تقدیم کرد.

بی‌شک این جنایت صهیونیستی توسط حماس و جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و غده سرطانی به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهد رسید.

شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و مخلص را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای روح بلندشان مغفرت و علو درجات مسئلت می نماییم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار