فرمانده سپاه استان البرز:

دشمنان قدرت اراده ملت بزرگ ایران را محک نزنند

سردار «حیدرنیا» با اشاره به جنگ روانی دشمن در استفاده سامانه تاد آمریکایی گفت: دشمنان قدرت اراده ملت بزرگ ایران را محک نزند و مرتکب خطا و اشتباه راهبردی نشوند چرا که در آن صورت سیلی سختی از این ملت تاریخ ساز دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ - 19October 2024

دشمنان قدرت اراده ملت بزرگ ایران را محک نزنندسردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز در حاشیه دهمین گردهمایی بزرگ پیشکسوتان لشکر همیشه پیروز ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند سامانه تاد حریف موشک‌های پیشرفته ایرانی نیست و این جنگ روانی را با هدف آرام کردن افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی عملیاتی کرده‌اند.

این مسئول افزود: دشمنان قدرت اراده ملت بزرگ ایران را محک نزند و مرتکب خطا و اشتباه راهبردی نشوند چرا که در آن صورت سیلی سختی از این ملت تاریخ ساز دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در حال مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی هستند، افزود: رژیم صهیونیستی اوضاع بغرنجی دارد و نتانیاهو همچنان به رغم کشتار هزاران زن و کودک بی‌گناه هیچ دستاورد نظامی خاصی نداشته و به همین سبب در تلاش است با ترور‌های کور و متوسل شدن به جنگ روانی، عملکرد خود را نزد افکار عمومی قابل قبول جلوه دهد.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با عملیات پیجر‌ها و ترور رهبران جبهه مقاومت درصدد بود تا با توسل به جنگ روانی، دستاوردی کسب کند و جبهه مقاومت را مرعوب سازد؛ تصریح کرد: پس از اقامه نماز با صلابت جمعه توسط مقام معظم رهبری و اقدام شجاعانه و حضور حماسی مردم ایران در همبستگی با ولایت و همچنین تشدید حملات حزب الله به شهر‌های رژیم صهیونیستی، جنگ روانی این رژیم منحوس رنگ باخت و دشمن متوجه قدرت رزم و توان بالای عملیاتی جبهه مقاومت شد.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه دشمن هنوز با قدرت واقعی ایران اسلامی روبرو نشده، خاطرنشان کرد: در صورت کوچکترین خطای راهبردی، دشمن سند نابودی خود را امضا خواهد کرد و با قدرت واقعی ایران اسلامی را از نزدیک لمس خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها