پیام رئیس صداوسیما در رثای شهادت «یحیی السنوار»؛

خون شهید «یحیی سنوار» پایانی جز سربلندی اسلام و نابودی دشمنان صهیونی نخواهد داشت

در پیام پیمان جبلی در رثای شهادت «یحیی سنوار» آمده است: خون یحیی سنوار و شهیدان جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی را غرق دریای نیستی و نابودی خواهد کرد. خون یحیی در تداوم خون نصرالله عزیز و اسماعیل هنیه سربلند، پایانی جز سربلندی اسلام و نابودی دشمنان صهیونی به‌دنبال نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 19October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما با انتشار پیامی، شهادت فرمانده مجاهد شهید «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی شهادت فرمانده مجاهد شهید یحیی سنوار

متن پیام وی به این شرح است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

آن هنگام که خون یحیی بر زمین ریخت، خون او جوشید و قوم بنی‌اسرائیل کوشید خاک بر خون او بریزد و آن را پنهان کند. آن خون تا زوال بنی‌اسرائیل می‌جوشد تا دست روزگار، انتقامش را با قتل عام قاتلان یحیی بگیرد و اسرائیلی‌ها را در هم بکوبد.

تاریخ بار دیگر با شهادت اسطوره‌وار یحیایی دیگر تکرار شد. رسانه‌های صهیونیست با نمایش لحظات شهادت یحیی سنوار، ناخواسته بر روحیه مبارزه و مقاومت شجاعانه او صِحه گذاشتند و تصویری حماسی از دقایق پایانی زندگی دنیوی رهبر حماس را ثبت کردند و آن هم نمایش لباس رزم بر تن او در هنگام شهادت بود مانند مختار و لحظه شهادت او...

یحیی سنوار جان خود را در راه عقیده مقدس مقاومت فدای دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم کرد و اجری عظیم یافت.

بی‌شک؛ خون یحیی سنوار و شهیدان جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی را غرق دریای نیستی و نابودی خواهد کرد. خون یحیی در تداوم خون نصرالله عزیز و اسماعیل هنیه سربلند، پایانی جز سربلندی اسلام و نابودی دشمنان صهیونی به‌دنبال نخواهد داشت.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صداوسیما»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار