مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

راه شهید «سنوار» راهی سرشار از فداکاری و ایثار است

سرهنگ پاسدار «غریبی» با بیان اینکه «یحیی سنوار» روحیه‌ای بی‌نظیر و دلی پر از عشق به آرمان‌های فلسطین و قدس شریف داشت گفت: راه شهید «سنوار» راهی سرشار از فداکاری و ایثار است.
کد خبر: ۶۹۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 19October 2024

راه شهید«سنوار» راهی سرشار از فداکاری و ایثار استسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس بوشهر در خصوص  شهادت مجاهد بزرگ «یحیی سنوار» رهبر شاخه سیاسی حماس اظهار داشت: خون این مجاهد بزرگ بار دیگر بر عزم و اراده ملت‌های مقاوم صحه گذاشت و نشان داد که راه حق هرگز به سادگی هموار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه «یحیی سنوار» روحیه‌ای بی‌نظیر و دلی پر از عشق به آرمان‌های فلسطین و قدس شریف داشت گفت: راه شهید «سنوار» راهی سرشار از فداکاری و ایثار است.

سرهنگ پاسدار غریبی افزود: بی‌تردید با شهادت این مردان شجاع، مقاومت و مبارزه علیه این رژیم جعلی انگیزه بیشتری خواهد گرفت و راه آزادی تا پیروزی نهایی توسط غیور مردان مقاومت و فلسطین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد: یحیی سنوار جان خود را در راه عقیده مقدس مقاومت فدای دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم کرد و اجری عظیم یافت. بی شک خون یحیی سنوار و شهیدان جریان مقاومت رژیم صهیونیستی را غرق دریای نیستی و نابودی خواهد کرد. 

وی متذکر شد: درخت مقاومت تنومندتر و اهداف این شهید عزیز و همرزمانش، توسط برادرانش در جبهه سرافراز مقاومت با قوت بیشتر پیگیری و محقق خواهد شد، چرا که پیروزی مستضعفان، وعده الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار