در یادواره شهدای مدافعان جان مطرح شد؛

ایجاد یادمان «مدافعان جان» در استان‌ها

«صفرپور» گفت: یادمان «مدافعان جان» در استان‌ها ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 19October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالحسن صفرپور»، مسئول کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور در مراسم یادواره شهدای مدافعان جان در زنجان اظهار داشت: افرادی که در حوزه پیشگیری از مواد مخدر کار می‌کنند، جزو مدافعان جان هستند.

مسئول کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور با اشاره به اینکه این مفهوم برگرفته از آیات قرآن کریم است، بیان کرد: این مفهوم از آن رو است که هر کسی جان یک نفر را نجات دهد جان همه انسان‌ها را نجات داده است.

صفرپور از ایجاد یادمان مدافعان جان در استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: این موضوع در گام نخست در استان کرمان، تهران و سیستان و بلوچستان در حال عملیاتی شدن است.

مسئول کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه چهار تا پنج میلیون نفر در کشور درگیر مسأله مواد مخدر هستند، گفت: با در نظر گرفتن تعداد خانوارها می‌توان گفت، ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور با مسائل و آسیب‌های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر مواجه هستند.

وی با بیان اینکه ام‌المصائب آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است، گفت: برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر خود مردم هم باید وسط میدان بیایند و کار را تمام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها