استاندار لرستان تاکید کرد؛

برگزاری مراسم ۱۳ آبان با حضور پر شور دانش آموزان و آحاد جامعه

ابوطالب شفقت: امیدواریم که مراسم ۱۳ آبان را به‌عنوان روز ویژه استکبارستیزی با حضور دانش‌آموزان و مردم عزیز و شریف باشکوه هر چه تمامتر برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۹۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 19October 2024

برگزاری مراسم ۱۳ آبان با حضور پر شور دانش آموزان و آحاد جامعهبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «ابوطالب شفقت»، استاندار لرستان، امروز (شنبه) در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: باوجود تأخیر در برگزاری، این جلسه برای هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا برگزار و تصمیماتی بر اساس دستور کار جلسه مصوب شد.

وی افزود: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید حداقل ماهی یک‌بار و در صورت نیاز بیش از یک‌بار در ماه برگزار شوند.

استاندار لرستان گفت: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز، مربوط به ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و هفته شورای فرهنگ عمومی بود، باتوجه‌به مناسبت‌های پیشرو، امیدواریم که مراسم ۱۳ آبان را به‌عنوان روز ویژه استکبارستیزی با حضور دانش‌آموزان و مردم عزیز و شریف باشکوه هر چه تمامتر برگزار کنیم.

شفقت ادامه داد: در جلسه امروز، تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای اطلاع‌رسانی نیز مصوب شد و قرار شد دستور شرح وظایف این کمیته‌ها برای جلسه بعدی ارائه شود، این کمیته‌ها به‌عنوان پشتیبان مشورتی این شورا عمل خواهند کرد و با مسئولیت اداره ارشاد اسلامی تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص واگذاری آگهی‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها، بیان داشت: مقرر شد اداره ارشاد قانون مربوطه را اجرا کند و طبق قانون، تقسیم‌بندی آگهی‌ها را انجام دهد، دیوان محاسبات نیز موظف به نظارت بر این امر است تا هیچ‌گونه خلافی در این زمینه صورت نگیرد و اگر هم موردی از تخلف مشاهده شد باید گزارش شود.

استاندار لرستان، افزود: مسئول مالی هر دستگاه باید رعایت نظر اداره ارشاد را دراین‌خصوص مدنظر قرار دهد تا تمامی دستگاه‌ها مطابق با قانون عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار