حماس: مقاومت گزینه ابدی ما تا آزادی فلسطین است

سامی ابوزهری از رهبران حماس تاکید کرد که گزینه ابدی ما، مقابله و نبرد با اشغالگران و خنثی کردن تمام نقشه هایش تا تحقق پیروزی و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین است.
کد خبر: ۶۹۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ - 19October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سامی ابوزهری از رهبران حماس طی سخنانی اظهار داشت: حمله نظامی فاشیستی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه با هدف کوچاندن مردم از طریق تشدید بمباران محله‌های مسکونی و چادر‌های آوارگان در مدارس صورت می‌گیرد.

حماس: مقاومت گزینه ابدی ما تا آزادی فلسطین است

وی افزود: جنایتی که اشغالگران در شمال نوار غزه مرتکب می‌شوند، نسل کشی کامل و اجرای حکم اعدام مردم ما به شمار می‌رود.

 ابوزهری گفت: از پنج روز پیش هیچ کمکی وارد شمال نوار غزه نشده است و آنچه در این منطقه جریان دارد، نسل کشی جمعی است که بر خلاف تمام قوانین و مقررات انسانی است.

وی افزود: جامعه بین المللی باید اقداماتی را اتخاذ کرده و اشغالگران را به سبب جنایاتی که در شمال نوار غزه مرتکب می‌شوند، بازخواست کند.

زهری در واکنش به توهین شبکه ام بی سی عربستان به رهبران و فرماندهان شهید محور مقاومت گفت: گفتمان برخی رسانه‌های عرب زبان را بلندگوی اشغالگران شده اند، محکوم می‌کنیم.

ابوزهری گفت: اشغالگران از طریق  القای ورود کمک‌ها به شمال نوار غزه و ادعای وجود گذرگاه‌های امن، گمراه سازی رسانه‌ای را در پیش گرفته است.

وی افزود: از همه کشور‌ها و سازمان‌های بهداشتی و انسانی می‌خواهیم فورا برای نجات مراکز بهداشتی در غزه وارد عمل شوند.

ابوزهری با درخواست از توده‌های امت اسلام برای برگزاری تظاهرات گسترده و ایستادن در کنار فلسطین تصریح کرد: گزینه ابدی ما، مقابله و نبرد با اشغالگران و خنثی کردن تمام نقشه هایش تا تحقق پیروزی و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین است.

انتهای پیام/ ۴۱۱

برچسب ها: حماس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار