استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی۱۳ آبان ضروری است

«رحمانی» گفت: حضور حماسی مردم غیور و ولایی استان در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار ضروری است.
کد خبر: ۶۹۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ - 19October 2024
ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «یدالله رحمانی» استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه) در جلسه بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت، اظهار داشت: دشمن خیال کرده است که می‌تواند با به شهادت رساندن رهبران بزرگ جبهه مقاومت شعله‌های مقاومت را خاموش کند.
 
رحمانی افزود: خشم بر علیه استکبار جهانی با شهادت این افسران جبهه مقاومت روز به روز شعله‌ورتر می‌شود.
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث ۱۳ آبان تصریح کرد: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۲، به شهادت رساندن دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان در سال ۵۸ مناسبت‌هایی است که در ۱۳ آبان رخ داد و به عنوان یوم‌الله نام‌گذاری شد.
 
وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود، عنوان کرد: امسال دو رویداد ۱۳ آبان را متفاوت‌تر از سال گذشته کرده است شرایط کنونی جهان و تداوم کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و لبنان توسط اسرائیل غاصب که ۱۷ هزار شهید دانش آموز تنها گوشه‌ای از جنایت اسرائیل غاصب است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه جهانی گلایه شدیدی داریم که علیه جنایت‌های اسرائیل در غزه و کشتار ۵۰ هزار نفر سکوت کرده و خم به ابرو نیاورده است، اما سنگ مسائل کم اهمیت و بی ارزشی را به سینه می‌زند که اگر بتوانیم جنایت‌های اسرائیل را تبیین کنیم خود عنصری برای به زانو در آوردن استکبار جهانی است.
 
رحمانی بیان کرد: مسئله دیگری که ۱۳ آبان را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته کرده چهلم شهدای مقاومت است و موجب شده ۱۳ آبان متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم در این شرایط وظیفه ما مسئولان سنگین‌تر از قبل است.
 
وی عنوان کرد: مردم استان در همه ایام‌الله و مناسبت‌های انقلاب حضور پر رنگ و باشکوهی داشتند امسال هم با توجه به شرایط منطقه و اتفاقات رخ داده می‌طلبد حضور چشم‌گیری در راهپیمایی ۱۳ آبان در تمام نقاط استان داشته باشند.
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و آموزش عالی در فرصت باقی مانده ۱۳ آبان، اقدامات در راستای برگزاری باشکوه این مناسبت را انجام دهند، گفت در این روز عمق جنایت‌های استکبار جهانی برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان به خوبی تبیین شود.
 
وی با تاکید بر ارائه مستندات شهادت ۱۷ هزار کودک و دانش آموزان غزه در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: دستگاه‌های متولی در زمینه گسست نسلی، برنامه داشته باشند و با ارائه مستندات، چهره واقعی استکبار جهانی و هم پیمانانش را به تصویر کشند.
 
استاندار بیان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی در شرایط کنونی تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی ۱۳ آبان را اتخاذ کنند.
 
رحمانی با اشاره به حادثه ۱۹ آبان سال ۵۷ و شهادت ۶ نفر توسط رژیم شاهنشاهی گفت: تلاش کنیم این روز در تقویم کشور ثبت شود و سالانه برنامه‌ای برای گرامیداشت ۱۹ آبان در سطح استان برگزار شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها