فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

دولت‌ هر اندازه بیشتر از سپاه و بسیج کار بخواهد ما بیشتر خوشحال می‌شویم

سردار «رفیعی آتانی» گفت: بسیج برای آن قسمت از ضلعی که می‌تواند مردم را پای کار بیاورد و آن محبتی که نسبت به بسیج و سپاه وجود دارد به کمک دولت‌ها می‌آید و دولت‌های ما هر اندازه کار بیشتر از سپاه و بسیج بخواهند ما بیشتر خوشحال می‌شویم.
کد خبر: ۶۹۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ - 19October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار  «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین امروز (شنبه) در حاشیه آیین افتتاح پروژه های بسیج سازندگی سپاه استان قزوین اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز را به ما عنایت فرمود؛ ما در مجموعه سپاه و بسیج شعاری داریم که شعار سه ضلعی ماست؛ هرجا برای خدمت رسانی به سراغ مردم می‌رویم یک ضلعش آورده محبت و همراهی خود مردم است؛ ضلع دوم آن دستگاه‌های اجرایی و ضلع سوم بسیج سازندگی است.

وی ادامه داد: هرجا این سه ضلع شکل بگیرد آن کار ماندگار و برای مردم شیرین است؛ بر همین مبنا به سراغ مشکلات می‌رویم و بنای بسیج سازندگی بر این است که ما رقیب هیچ پیمانکاری نیستیم؛ هر کجا کاری بر زمین مانده و سخت و دشوار است، به سپاه و بسیج واگذار کنند و پروژه‌های ما بر این مبنا شکل می‌گیرد؛ پروژه‌های آبرسانی، راهسازی، ساخت خانه ولی نعمتان، مراکز درمانی، ساخت پل‌ها و ... معمولاً از این جنس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ما رقیب کسی نیستیم و دستگاه‌ها کار خود را انجام می‌دهند و قدردان آنها هستیم؛ بسیج برای آن قسمت از ضلعی که می‌تواند مردم را پای کار بیاورد و آن محبتی که نسبت به بسیج و سپاه وجود دارد به کمک دولت‌ها می‌آید و دولت‌های ما هر اندازه کار بیشتر از سپاه و بسیج بخواهند ما بیشتر خوشحال می‌شویم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز در کوهین افتتاح نمودیم در مسیر مقبره شهدای گمنام عزیزمان بود و شروعش با این شهیدان عزیز بود؛ پروژه‌های بعدی ما در حوزه آب است که مسئله اصلی قزوین است؛ قزوین نواحی حاصلخیز بسیار خوبی دارد و آب به راحتی روی زمین جاری می‌شود؛ اما متاسفانه منابع هدر رفت داریم و آب نیز به موقع به عزیزان نمی‌رسد.

وی افزود: سعی نمودیم این مشکل زمان را حل کنیم؛ همچنین در زمینه اشتغال زایی از چند پروژه بازدید کردیم؛ ۱۵۰ میلیون تومان برای اشتغال زایی به هر فردی تسهیلات می‌دهیم و اگر هر فردی بتواند برای یک نفر یا دو نفر اشتغال ایجاد کند، مبلغ این وام‌ها افزایش پیدا می‌کند و مزیت آن سهل الوصول بودن است و همچنین این کارگاه‌ها در مناطق روستایی نیز قابل بهره‌برداری می‌باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: پروژه آبرسانی را در ۱۴۶ روستا انجام دادیم و در ۴۰ الی ۵۰ روز مخزن آب را تحویل می‌دهیم و توجه و لطف مردم را جزو الطاف الهی می‌دانیم؛ مردم ما اگر دعاگوی برادران خود در سپاه و بسیج باشند قطعاً کار‌ها چندین برابر خیر و برکت پیدا می‌کند.

سردار رفیعی آتانی در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد کارگاه اقتصاد مقاومتی می‌توانیم خدمات مناسبی را به مردم عزیز ارائه دهیم و با همه محدودیت‌ها و معذوریت‌ها این خدمات را فراهم کرده و اولویت اصلی ما مسائل روستایی می‌باشد و امیدوارم که با تامین اعتبارات صورت گرفته، بسیج سازندگی و مشارکت خود مردم دل آنها را شاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها