فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

ثمره انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم

بیرانوند با اشاره به شهادت شهید سنوار اسطوره مقاومت فلسطین گفت: ثمره انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم.
کد خبر: ۶۹۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹ - 20October 2024

ثمره انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ «مجید بیرانوند»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، در مراسم جشنواره مالک اشتر پلدختر با بیان اینکه در این جشنواره از برترین‌های بسیج تجلیل به عمل آمد اظهار داشت: امروز از برترین‌های بسیج که توانسته‌اند امتیازات لازم را در سال گذشته کسب و حائز رتبه برتر شوند، تجلیل شد.

وی افزود: برنامه‌های سپاه و بسیج با قوت پیش می‌رود و همه کادر و بسیجیان پای کار هستند و انسجام خوبی بین همه برادران وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد: اردوی راهیان‌نور طی روز‌های آینده برگزار و دانش‌آموزان پلدختری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت شهید سنوار اسطوره مقاومت فلسطین بیان کرد: ثمره انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم، اگر مردم مظلوم غزه، عراق، سوریه، لبنان و یمن امروز به این رشد رسیده که باید در مقابل استکبار بایستند مرهون انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب است، بدانیم اگر غیر از این بود مقاومت شکل نمی‌گرفت و آنها به این تعالی و رشد نمی‌رسیدند که هزینه مقاومت کمتر از سازش است.

بیرانوند گفت: آنچه محور مقاومت را در مقابل شقی‌ترین دشمنان اسلام و قرآن مقاوم و استوار کرد و از آرمان‌های انقلاب، اسلام و قرآن دفاع می‌کنند، مرهون انقلاب اسلامی و برگرفته از راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خاطرنشان کرد: علی‌رغم جنگ‌ها و کودک‌کشی‌ها، جبهه مقاومت همچنان مقاوم در برابر دشمنان ایستاده است و به لطف خدا شاهد پیروزی جبهه حق و مقاومت خواهیم بود و پیروزی مقاومت را با ظهور امام زمان (عج) جشن می‌گیریم.

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در قالب جشنواره مالک اشتر از ۳۰ رده برتر بسیج پلدختر (طی سال ۱۴۰۲) تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار