فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی:

ظرفیت نخبگان در راستای هوشمندسازی نیروی انتظامی

سردار مطهری زاده گفت: اگر با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی نیروی انتظامی اقدام کنیم قطعا تحولات بزرگی را در کشور و نیروی انتظامی به وجود خواهیم آورد.
کد خبر: ۶۹۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 20October 2024

ظرفیت نخبگان در راستای هوشمندسازی نیروی انتظامیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم «سعید مطهری زاده» فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در دیدار با تعدادی از مبتکران و مخترعان برگزیده که با مجموعه پلیس استان همکاری داشته‌اند، اظهار داشت: اگر با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی نیروی انتظامی اقدام کنیم قطعا تحولات بزرگی را در کشور و نیروی انتظامی به وجود خواهیم آورد.

وی ادامه داد: برای تقویت این موضوع نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های کشور هستیم که یکی از این ظرفیت‌ها، توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های مرتبط با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ضمن اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی و کیفی کردن خدمات به شهروندان، گفت: با کمک نخبگان علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و استفاده از هوش مصنوعی برای انجام موفقیت آمیز ماموریت‌های انتظامی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی نهایت بهره را خواهیم برد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار