در دیدار رئیس کل دادگستری و استاندار خراسان رضوی مطرح شد؛ 

وفاق و همدلی با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم

حجت‌‌الاسلام زرندی گفت: هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر مجموعه قضایی و اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قطعاً می‌تواند در پیشبرد بهتر امور و حل مشکلات مردم مؤثر باشد. 
کد خبر: ۶۹۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 20October 2024

وفاق و همدلی با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردمبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رضا زرندی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و «غلامحسبن مظفری» استاندار خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

 حجت‌الاسلام زرندی در این دیدار با اشاره به اهمیت استان خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: مهمترین وجه اهمیت این استان وجود نازنین حضرت رضا (ع) است و بالطبع حضور میلیون‌ها زائر، فرصت‌های بی‌نظیری برای این استان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به سوابق اجرایی متعدد استاندار خراسان رضوی افزود: ان‌شاءالله دستگاه قضایی در راه پیشرفت و آبادانی، با تمام توان از استاندار خراسان رضوی و مجموعه اجرایی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. 

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در زمینه تعامل حداکثری با دولت گفت: هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر مجموعه قضایی و اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قطعاً می‌تواند در پیشبرد بهتر امور و حل مشکلات مردم مؤثر باشد. 

در ادامه این دیدار مظفری در سخنانی بیان داشت: حمایت دستگاه قضایی از ما یک پشتگرمی بزرگ است و ان‌شاءالله با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه بارگاه منور رضوی به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود. 

وی با اشاره به فشار مستمر دشمنان بر کشور افزود: مشکلات در تمام این ایام با تلاش مسولان و پایمردی و استقامت مردم شریف پشت سر گذاشته شده و چنانچه این حجم از فشار به ویژه در حوزه رسانه‌ای به کشور دیگری وارد شده بود، قطعاً آن کشور با مشکلات اساسی مواجه می شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به کارهای خوبی که تاکنون در استان انجام شده، گفت: اقدامات خوب گذشته استمرار خواهد داشت و با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال پیشبرد هرچه بهتر امور خواهیم بود.

این مقام مسئول با شکرگذاری به درگاه خداوند متعال به خاطر اعطای فرصت خدمت به مردم گفت: ان‌شاءالله به دنبال انتخاب و انتصاب افراد شایسته هستیم و باید با استفاده از ظرفیت کلان شهر مشهد در پی جلب حمایت‌های ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار