رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

حمایت از استانداران برای پیشبرد امور ضروری است

حجت‌الاسلام زرندی گفت: حمایت از استاندار جدید خراسان رضوی به منظور کسب موفقیت در حوزه‌های مختلف و پیشبرد امور ضروری است و دستگاه قضا حمایت لازم را خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 12October 2024

حمایت از استانداران برای پیشبرد امور ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رضا زرندی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی که امروز در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مشهدالرضا سالانه پذیرای حدود ۳۰ میلیون زائر است و استانداری که این استان را به نحو شایسته اداره کند مایه رضایت و فخر امام زمان (عج) می‌شود.

وی افزود: برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف استان و زائران امام رضا (ع) بسیج همه مدیران ضروری است و برای این که استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی زبان‌زد باشد همه مسئولان باید به نحو شایسته به وظایف خود عمل کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی در دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف به سرانجام رساند و شورای تامین استان از خدمات قابل توجه وی قدردانی می‌کند.

حجت‌الاسلام زرندی ادامه داد: اقدامات رئیس جمهور نیز بابت تشکیل دولت وفاق ملی شایسته قدردانی است و استاندار جدید هم پیشینه اجرایی خوبی دارد.

وی تاکید کرد: حمایت از استاندار جدید خراسان رضوی به منظور کسب موفقیت در حوزه‌های مختلف و پیشبرد امور ضروری است و دستگاه قضا حمایت لازم را خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار