نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

شهادت یحیی سنوار پایان راه مقاومت نیست

ماموستا رستمی گفت: شهادت یحیی سنوار پایان راه مقاومت نیست. صهیونیست‌ها که هیچ نشانه‌ای از انسانیت ندارند و از همه خطوط قرمز عبور کرده‌اند، به زودی به نابودی خواهند رسید.
کد خبر: ۶۹۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 20October 2024

شهادت یحیی سنوار پایان راه مقاومت نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه شهادت یحیی سنوار به معنای پایان راه مقاومت نیست، گفت: صهیونیست‌ها که هیچ نشانه‌ای از انسانیت ندارند و از همه خطوط قرمز عبور کرده‌اند، به زودی به نابودی خواهند رسید.

وی ادامه داد: دشمن با خیال باطل خود تصور می‌کند که توانسته است حماس و جبهه مقاومت را تضعیف کند، در حالی که طبق آیات قرآن کریم، جبهه اسلام همیشه پیروز میدان خواهد بود.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اگرچه این رژیم تروریستی فرمانده شجاع و مجاهد فلسطینی، یحیی سنوار، را به شهادت رسانده است، اما آمران و عاملان این جنایت هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: شهادت یحیی سنوار به هیچ وجه پایان راه مقاومت نیست و جامعه اسلامی باید از جبهه حق علیه باطل حمایت کند.

وی تأکید کرد: همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) در جنگ‌های بین مسلمانان و کفار پیروز شدند، وعده خداوند نیز بر این است که اسلام خاموش نخواهد شد و بلکه با شدت بیشتری درخشیده و ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار