یادداشت/ روح‌الله پوراسماعیلی

نماز جمعه نصر و ترمیم اراده‌ها در جبهه مقاومت

نماز جمعه نصر رهبر انقلاب در حقیقت ترمیم اراده‌ها و هدایت صحیح اذهان در جبهه خودی و شکستن اراده‌ها و بهم خوردن محاسبات ذهنی در طرف مقابل (دشمن) بود.
کد خبر: ۶۹۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ - 20October 2024

نماز جمعه نصر و ترمیم اراده‌ها در جبهه مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «روح‌الله پوراسماعیلی» کارشناس مسائل سیاسی؛ رژیم صهیونیستی آنقدر به پیروزی در نبرد میدانی امید ندارد که در نبرد اراده‌ها و ذهن‌ها دارد! ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اعم از هنیه، سید حسن نصرالله، سردار زاهدی، سردار نیلفروشان و شهادت یحیی سنوار بیشتر در جهت شکستن اراده‌ها و انحراف ذهن‌ها در جبهه مقاومت است تا رسیدن به برتری نظامی.

در این نبرد بجای سلاح و امکانات بیشتر، زمان، مکان، دقت و انتخاب هدف و حرکت موثر (چه ذهنی و چه میدانی) بویژه در رسانه‌ها تعیین‌کننده است.

نماز جمعه نصر رهبر انقلاب در حقیقت ترمیم اراده‌ها و هدایت صحیح اذهان در جبهه خودی و شکستن اراده‌ها و بهم خوردن محاسبات ذهنی در طرف مقابل بود.

هدف اصلی اسقاطیل از این ترور‌های هدفمند از یک جبهه بشدت بدنبال آماده‌سازی اپوزیسیون و کج‌اندیشان داخل ایران بوسیله عوامل نفوذی و وادادگی‌ها جهت ایجاد آشوب و نافرمانی مدنی است و از جبهه دیگر با تضعیف توان ذهنی و اراده نیرو‌های مقاومت منطقه با عبور از لایه‌های امنیتی و بازدارنده ایران، به دنبال نواختن ضربه بزرگ و سخت بازدارنده و شاید نهایی (به زعم خود) به جمهوری اسلامی است؛ بنابراین به همان اندازه که تقویت جبهه مقاومت با پشتیبانی‌های معنوی (رسانه‌ای و تبلیغات) و مادی برای ما مهم و با اولویت است، رصد دقیق تحرکات عناصر آمریکوفیل و واداده داخلی، کنترل مبادی ورودی کشور وجلوگیری از ورود غیرقانونی و قاچاق سلاح و برخورد بدون مماشات با کانال‌های نفوذ در هر سطح خصوصا رسانه‌ها و جایگاه‌های مسئولیتی نیز مهم وضروری می‌باشد.  

رژیم صهیونیستی و بویژه آمریکا به عنوان بازیگردان اصلی تحولات منطقه، به خوبی دریافته‌اند که چاره‌ای برای کنترل و یا حذف منشأ بیداری منطقه و حتی جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران نیندیشد به صرف برخورد با نیرو‌های مقاومت منطقه نمی‌توانند برای بقای رژیم مفلوک و کامیابی در سیاست‌های جنایتکارانه خود مثل چند دهه پیش، طرفی ببندند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار