رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

خانواده پشتوانه کارکنان نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام عدیده گفت: با حمایت و پشتیبانی خانواده‌ها، کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند با روحیه‌ای قوی‌تر و انگیزه‌ای بالاتر نسبت به انجام ماموریت‌های محوله اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 21October 2024

خانواده پشتوانه کارکنان نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که با حضور کارکنان و خانواده‌‌های منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌‌ها به‌عنوان پشتوانه اصلی کارکنان، نقش بسزایی در حفظ و ارتقای روحیه خدمتی، ایثار و شهادت‌‌طلبی در سطح ارتش ایفا می‌کنند.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی خانواده‌ها، کارکنان می‌توانند با روحیه‌ای قوی‌تر و انگیزه‌ای بالاتر به انجام وظایف خود بپردازند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با تاکید بر اینکه ارتقای روحیه خدمت‌‌رسانی کارکنان، یکی از مهمترین وظیفه‌های ارتش بشمار می‌رود، تصریح کرد: خانواده‌ها به‌عنوان اولین و مهم‌‌ترین محیط اجتماعی، نقش اساسی در این زمینه ایفا می‌کنند و‌ با پشتیبانی‌های همه‌‌جانبه در سطح ارتش و نیرو، می‌توان محیطی پویا و انگیزشی برای کارکنان ایجاد کرد تا منجر به بهبود عملکرد سازمان‌ها شود.

حجت‌الاسلام عدیده با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در امور فرهنگی همیشه پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌‌های گسترده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه فرهنگی، نشان از اهمیت این سازمان در ارتقای سطح فرهنگی و معنویت در نیروهای مسلح دارد و این سازمان با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مختلف، توانسته است نقش مؤثری در تقویت روحیه معنوی و انقلابی کارکنان نظامی ایفا کند.

در ادامه این مراسم، ضمن تجلیل از خانواده‌های نمونه کارکنان، برنامه‌‌های متنوعی برای تقویت روحیه نشاط خانواده‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها