وصیت نامه شهید محسن خردمندی:

بدانید که فتح و نصرت خدا به زودی فرا می‌رسد

در فرازی از وصیت نامه شهید «محسن خردمندی» آمده است: بدانید که فتح و نصرت خدا به زودی فرا می‌رسد و زمانی می‌شود که پرچم خونین «لاإله إلا الله» بر کاخ سفید واشنگتن و کرملین برافراشته می‌شود و این فتح نصرت خدا همانا که با خط خون استوار است، زیرا راه ما، راه حق است و حق را باید گرفت.
کد خبر: ۶۹۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 21October 2024

بدانید که فتح و نصرت خدا به زودی فرا می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محسن خردمندی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی نامه شهید

«محسن خردمندی» فرزند «محمود» ۲۰ فروردین ۱۳۴۵ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید

ای کسانی که وصیتم را می‌خوانید و یا می‌شنوید به فکر آخرت خود باشید و بترسید از عذاب الهی که گریبانگیر انسان گناهکار می‌شود و هیچگاه در راه خدا مأیوس نشوید و از شکست‌ها پند گیرید و از پیروزی‌ها بر خود مبالید که «ما رَمَیتَ إذ رَمَیتَ و لکنَّ الله رَمی» و در مقابل باطل با تمام قوا بایستید و بدانید که فتح و نصرت خدا به زودی فرا می‌رسد و زمانی می‌شود که پرچم خونین «لاإله إلا الله» بر کاخ سفید واشنگتن و کرملین برافراشته می‌شود و این فتح نصرت خدا همانا که با خط خون استوار است، زیرا راه ما، راه حق است و حق را باید گرفت.

ای خانواده‌ها! هراسی از این نداشته باشید که جوانتان از دست می‌رود بلکه بترسید از اینکه اسلامتان از بین برود؛ که ما هر چه داریم از اسلام و قرآن است. قرآن را حفظ کنید و فرا گیرید. همچنانکه ۱۴۰۰ سال است، که حفظ شده و این به منزله امانتی است در دست ما و باید این امانت را تحویل نسل آینده دهیم تا مکتب سرخ حسین بن علی (ع) هموار برقرار باشد.

شما‌ ای برادران انجمن اسلامی المهدی پیرعلم! برای خدا کار کنید و برای او تبلیغات انجام دهید که تبلیغات امر مهمی برای حفظ انقلابمان است و اثری برنده‌تر از سلاح جنگ در میدان‌های نبرد دارد. سعی کنید از هر نظر و در هر موردی نمونه و الگو باشید تا دشمنان بر شما خورده نگیرند و خود را در مرحله‌ی انسان سازی و خودسازی قرار دهید تا نفس شیطانی از شما خارج شود و کارتان خدایی شود. در برابر وظایفی که به شما محول می‌شود احساس مسئولیت کنید و اگر می‌توانید از دو بازوی ولایت فقیه، سپاه پاسداران و روحانیت عظیم الشأن اسلام کمک بگیرید و در کنار آنان قرار داشته باشید تا خدای نکرده دچار گروه گرایی نشوید و تا آنجایی که می‌توانید مستقل عمل کنید و به هیچ گروهی وابسته نباشید و... و در همه کار‌ها به یاد خدا باشید که «ألا بذکرالله تطمئن قلوب»

شما‌ ای برادران عزیز و ورزشکار سعی کنید، هدف شما از ورزش کردن، پهلوانی و انسان بودن باشد و بدینوسیله اندام و جوارح خود را قوی سازید تا در راه خدا بکار گیرید، و ای برادران مؤمن، به ورزش نیز بها دهید و سعی کنید در میادین ورزش حضور داشته باشد، تا بدینوسیله جو طاغوتی حاکم بر ورزش و فرهنگ‌ها و اصطلاحات غربی را از بین ببرد. (البته منظورم این نیست که اکنون چنین جوی بر ورزش حاکم است بلکه به مقدار خیلی کم چنین مسئله‌ای احساس می‌شود.)

ای مسئولین! در میادین خارجی ورزشکاران را با قدرت ظاهر کنید، که این بهترین راه صدور انقلاب است و ما باید بدینوسیله این گفته شهید رجایی که می‌فرماید ورزش یک پای انقلاب را به مرحله عمل درآوریم و در یک جمله هیچ وقت ورزش برایتان هدف نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها