مسئول بسیج رسانه سپاه تهران: ضرورت تشکیل کارگروه برای احصا دغدغه‌ بانوان/ استفاده از اندیشه و حضور بانوان در میدان یک اصل است

بصیری بر ضرورت تشکیل کارگروهی برای احصا دغدغه‌ بانوان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت، اندیشه و حضور بانوان، یک اصل است و حوزه‌ای که می‌تواند این موضوع را به منصه‌ظهور برساند، رسانه است.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، رویداد رسانه‌ای بانوان طنین مقاومت با حضور سخنرانان مطرح بین‌المللی از لبنان، فلسطین، پاکستان و جامعةالمصطفی (ص) صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

بصیری: زنان دغدغه‌مند باید بتوانند دغدغه‌هایشان را تبدیل به تولید محتوا کنند

«مسعود بصیری» مسئول بسیج رسانه سپاه تهران بزرگ، طی سخنانی در این رویداد رسانه‌ای اظهار داشت: استفاده از ظرفیت، اندیشه و حضور بانوان، یک اصل است و حوزه‌ای که می‌تواند این را به منصه‌ظهور برساند، رسانه است.

وی افزود: بازتاب و نمایش دغدغه‌های زنان باید ضریب پیدا کند و از آن حمایت و پشتیبانی شود؛ زنان دغدغه‌مند باید بتوانند یکدیگر را پیدا و دغدغه‌هایشان را تبدیل به تولید محتوا کنند.

بصیری ادامه داد: باید در حوزه زنان کارگروه تشکیل دهیم تا دغدغه‌ها و مطالب این حوزه را احصاء کنند و به رسانه بیاورند. خوب است در این مورد جلسات ماهانه و هفتگی تشکیل شود.

مسئول بسیج رسانه سپاه تهران بزرگ گفت: مشکل مالی، راحت حل می‌شود، اما سخت‌تر از مشکل مالی، همت و باورمندی به حوزه زنان، وقت گذاشتن و تلاش کردن برای این حوزه است.

انتهای پیام/118

نظر شما
پربیننده ها