مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

شهادت سنوار روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید

حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: شهادت سنوار آغاز جریان جدیدی در جبهه مقاومت است و انگیزه بسیار بالایی به رزمندگان این جبهه داد تا بتوانند با قدرت بیشتری در برابر دشمن صهیونیستی حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۹۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 21October 2024

شهادت سنوار روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمیدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گردهمایی رؤسای ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: در شرایط پیچیده‌ای که امروز حق و باطل آمیخته شده و شبهه در جامعه رواج پیدا کرده است ضرورت استفاده از فرقان بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در آیات زیادی از قرآن کریم به تقابل جبهه حق و باطل اشاره شده است، گفت: هرچه به دوره ظهور و پایان دوران ظلمت بیشتر نزدیک می‌شویم پیچیدگی‌های ظلم در عالم نیز بیشتر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز جنگ شناختی  جنگ اصلی بین حق و باطل است، تصریح کرد: در این شرایط که پیچیدگی‌های آن بیشتر شده است ضرورت استفاده از قرآن به‌عنوان نور برای روشن شدن این تاریکی‌ها بیشتر می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید از ظرفیت نورانی قرآن کریم که خداوند متعال از آن به‌عنوان فرقان یاد کرده است بهتر و بیشتر بهره‌مند شویم، بیان داشت: در این دوران‌ها توجه دادن به وعده‌های پروردگار و سنت‌های الهی که در قرآن بیان شده است ضرورت بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی در بخش دیگری از سخنان خود از شهید یحیی سنوار به‌عنوان مبتکر و طراح عملیات طوفان‌الاقصی یاد کرد و عنوان داشت: برخلاف تخریب‌های شدید و ترور شخصیتی که دشمن سعی کرد علیه فرمانده مجاهد حماس داشته باشد ولی حضور این شهید در میدان و کیفیت شهادت او خط بطلانی بر تمام تفکرات و نقشه‌های شوم دشمن شد.

وی با بیان اینکه شهادت یحیی سنوار نوعی مبارزه با رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: شهادت سنوار آغاز جریان جدیدی در جبهه مقاومت است و انگیزه بسیار بالایی به رزمندگان این جبهه داد تا بتوانند با قدرت بیشتری در برابر دشمن صهیونیستی حضور پیدا کنند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها