توزیع بسته‌های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی

در ادامه یاری رسانی آستان قدس رضوی به مردم مقاوم لبنان، بنیاد کرامت این آستان مقدس، با کمک‌های مردمی و همیاری خیران، بسته‌های غذایی مورد نیاز مهاجران لبنانی مستقر در سوریه را تهیه و آماده توزیع کرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ - 21October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدحسین استادآقا» مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی همزمان با آماده سازی بسته های غذایی کمک به مهاجران لبنانی، اظهار داشت: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور تولیت آستان قدس رضوی، این آستان مقدس از آغازین ساعات شروع حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به لبنان، امکانات و ظرفیت های خود را جهت کمک به مردم مظلوم لبنان بسیج کرده است. 

استادآقا یادآور شد: در همین راستا، بنیاد کرامت آستان قدس رضوی هزار بسته غذایی متناسب با تامین نیازهای مهاجران لبنانی در سوریه، این بسته ها را در کشور سوریه آماده و در اختیار مهاجران جنگ زده لبنانی مستقر در سوریه قرار داد.

توزیع بسته های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی

مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در همین رابطه گفت: این کمک ها در این مرحله، به تعداد هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته 55 دلار، با همیاری خیران و کمک های مردمی تهیه و در اختیار مهاجران متاثر از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس قرار می گیرد. 

استادآقا اضافه کرد: این بنیاد پیش از این نیز در سه حوزه اسکان و پذیرایی از میهمانان لبنانی مشهد مقدس، ارسال محموله دارویی جهت مداوای مجروحان و برگزاری پویش بزرگ «لبنان تنها نیست» در کنار مردم آسیب دیده لبنان قرار گرفته است.

توزیع بسته های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها