جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر ملایری به راهیان نور غرب کشور

سرهنگ «مهدوی» از اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر از شهرستان ملایر به راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲ - 21October 2024

اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر ملایری به راهیان نور غرب کشوربه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «داود مهدوی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار داشت: در این مرحله ۲۵۰ دانش‌آموز دختر از ملایر به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان به وسیله ۵ دستگاه اتوبوس به اردوی ۲ روزه راهیان نور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این سفر دو روزه دانش آموزان بسیجی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در کرمانشاه، پادگان ابوذر، سرپل ذهاب ،تنگ شیرین،چارزبر،بازیدراز و یادمان مرصاد بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اردو‌های راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها دفاع مقدس را ثروت ملی و آن را همچون معدن طلایی معرفی کردند که اگر به آن توجه شود، اثرات بسیار زیادی برای کشور دارد.

مهدوی متذکر شد: بر همین اساس، سپاه و بسیج وظیفه خودشان می‌دانند که با اردو‌های راهیان نور، این ثروت را به نسل جدید و دانش‌آموزان عرضه کنند و آن‌ها را با افتخارات دفاع مقدس آشنا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار